NicklasFS Skrevet April 16, 2012 Forfatter Skrevet April 16, 2012 girkasse bytte i gang. (igjen) fant ut at kassa som sto i bilen var gåen så. da var det fram med verktøyet å skru igjen på den... jaja, 2 uker igjen nå til sesong start i trøndelag bilder kommer når jeg får rotet meg til garasjen igjen
NicklasFS Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Skrevet Juni 20, 2012 har vert stille her en god stund nå... men nå er clutch, girkasse å alt immelom der byttet men i dag 20.06.12 så vart første kjøreturen i mitt eie gjort unna turbon skal på igjen nå snart, legger ved video
BB454BB Skrevet Juni 23, 2012 Skrevet Juni 23, 2012 hvorfor bruker du tynnveggede eksosrør fra orginalgrenrørene og opp til turbo?? ser for meg det blir for svakt og kommer til å sprekke så det synger etter.
///MoePower Skrevet Juni 23, 2012 Skrevet Juni 23, 2012 Litt skeptisk til det jeg også, pleier jo å brukes tykkveggede rør til slikt.
BB454BB Skrevet Juni 24, 2012 Skrevet Juni 24, 2012 Litt skeptisk til det jeg også, pleier jo å brukes tykkveggede rør til slikt. hehe, eg er fryktelig skeptisk!! anbefaler deg å få vekk det greiene der og gå over på 3mm gods(vegg) på rørene. og uansett bør du lage deg ett stag eller to for å "støtte opp" også..husk på turboen blir "tung" for grenrøret ditt når alt nedi der er rødglødene, og da sprekker det.
NicklasFS Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Skrevet Juni 24, 2012 Litt skeptisk til det jeg også, pleier jo å brukes tykkveggede rør til slikt. hehe, eg er fryktelig skeptisk!! anbefaler deg å få vekk det greiene der og gå over på 3mm gods(vegg) på rørene. og uansett bør du lage deg ett stag eller to for å "støtte opp" også..husk på turboen blir "tung" for grenrøret ditt når alt nedi der er rødglødene, og da sprekker det. hmm,, sier kanskje noe der... men får bli sånn der i første omgang, tar heller å lager en slags støtte som du sier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå