galekz Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Har da akkurat byttet vekk min kjære 96Mod 318tds i et nok så bra utgangspunkt av en E30, tenkte det ville være morsomt for andre å se hvilke E30 som faktisk eksisterer her i Norge. Litt info: Bilen ble født i 1986 og fikk navnet 320i Nokså lite utstyr men av alle ting er det faktisk største OBC i den ( med spak ), og er vell eneste det og takluke ( sveiv ) som er noe å skryte av. Ellers er det 5trinns manuell, og et interiør som ikke ligner grisen ( send pm om du har et greit et liggende ) bilen har vært omlakkert for noen år siden og dette er gjort så som så. Rust er det ikke mye av, ene hjulbuen har fått det litt men dette skal jeg selfølgelig gjøre noe med Når det kommer til motor så er jeg SVÆRT imponert, dette er den 12V jeg har hørt som går stillest av de jeg har vært borti, av egen erfaring etter 2 tidligere E30`r med 2.5 & 2.3 så tikket og bråkte de veldig mye mer, finnes ikke anntydning til tikking og det syns jeg er imponerende for å ha gått 260 000km. For tiden er det kun en bagatell med motor, og det er "veiv-giveren" ( bestilt ) når jeg har fått byttet denne går turen rett mot EU.kontroll. Har ikke lagt noe særlige planer for bilen annet enn sorte DE-lykter, restaurering av felgene som står på med grommere kant ( BBS RM ) og muligens facelift front men synn å ødlegge den gamle sjarmen. Mangler også lista på frontfanger... Kom gjerne med forslag om hva dere syns jeg burde gjøre. Legger ved noen bilder, skal prøve å få tatt flere siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerne34 Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 grattis med e30 igjen, aleks. Du skal se det blir fart på verksted nå, fikk tak i delemotor til TDSn så da blir det drifting så fort ryggen tillater det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 Takk for det, Thomas Blir ordning på bilene så raskt ryggen din ordner seg ja Må benytte sjansen til å gratulere deg med denne E36 for 2 gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
richardw Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 Takk for det Richard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2011 Legger ut noen bilder ifra vårvasken som bestod av grundig håndvask,lakkrens og polering (autoglym ) håper på å få bilen ferdig til GS-Treffet i Bud 4.Juni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerne34 Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 lookin good Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 Var ikke mye komentarer å få på denne tråden turen i morgen går til GS i Bud for å "Pulsgiver", Sorte DE lykter og sikkert noe annet smådill, har også fått tak i grå Mtec skinnstoler foran, blir en god del bedre enn de som sto i før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 Da var endelig pulsgiver og DE-Lyktene montert på bilen Har også fått montert på ski stativ, satt på noen andre felger og trøkt den litt nærmere bakken Det viser seg også at registeret er en tann feil, så dette må det gjøres noe med snarest mulig. Legger ved noen nye bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
richardw Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 awesome! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Peeent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Blir bra dette KZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå