Per-Arnee Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 SLETT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Du må nok fortelle litt mere hvordan du har koblet dette, hvis ikke så må vi bare gjette hva som er feil Har du isoplugger, og bare plugget ut sonyspilleren, og koblet inn pioneerspilleren, så må du måle om du har spenning på gul og rød ledning når tenningen er på. Gul er konstant strøm, og rød er strøm med tenning på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Arnee Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 bruker isoplugger ja. og det som er rart er at jeg kan ta ut cd'en av sony spilleren når jeg kobler til den. men ikke noe mer. pioneer'n er helt død. skal måle om jeg har spenning på de nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Det er litt dumt å slette innhold, kjekt å kunne se igjennom gamle tråder når man kanskje en gang skulle ha samme problem. Jeg kan stenge tråden, men sletter den ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Arnee Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2011 okei. målte spenningen og fant ut at det ikke var noe i den røde (acc?) ledningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg