Sammoht Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 Ja, da har forhandler gitt etter, og godtar at bilen byttes inn. Men de vil kun gi ut en annen bil, ikke heve kjøpet. Noen tips om hva jeg kan gjøre for å få hevet kjøpet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Tror nok du har gjort det vanskelig for deg selv ved å ha en alltfor pinglete tone. Man skal være høflig, men ikke på noen måte beklage at selger ikke oppfyller sin del av avtalen. Hadde de prøvd å få meg til å betale mer enn annonsert pris hadde jeg forlatt forhandleren på stedet (Hadde trolig prøvd å prute litt i tillegg). Usikker på hva du kan gjøre nå for å få hevet kjøpet, men er du NAF-medlem får du gratis advokathjelp hos dem og det hadde nok vært lurt. Hvis de ikke har noen annen bil som er interessant å bytte til tror jeg kanskje du har best sjanse til å komme greit ut av det om du presser dem mer på å utbedre alle feilene. Om de ikke sier seg villige til det lengre så skulle man tro du har en mye sterkere sak vedrørende heving av kjøpet, og begge deler burde jo være akseptabelt, selv om jeg ser at de ikke fremstår som de ærligste i gaten akkurat. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammoht Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 Mange takk. Bilen har en bismak som gjør at jeg ikke vil ha den. Dersom de fikser alt, og selgeren er ærlig, vil helt sikkert neste kjøper bli fornøyd. Vurderer nå å gå til advokat ja, men her burde de lagt seg langflate og lært ei lekse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå