///NJD Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 har noen få ting liggenes i garasjen som må vekk grunnet plass mangel. Alt er fra en 2003 e46 325. Det som selges er følgende: E46 coupe sideskjermer, rustfrie i fargen Imolarød 2. Kom med bud på PM. E46 coupe panser, rustfritt . Samme farge. Bud på PM. Clubsport splittere til mtech 2 front. bud shortshift til de fleste bmwer med manuell gir. 6gir, helt ny. bud blinklys klare e46 coupe, bud. orginal potte e46 325, bud. chrome nyrer og carbonlook nyrer til e46, bud. m tech alu pedaler uten fothviler, helt nytt. bud. alt må vekk snarest kan sendes men panser må hentes. snakkes på pm
SweetBMW Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 Ja da kaster jeg meg på her igjen jeg.. denne bakpotten din, hvor langt går den? Er det kun selve bakpotten? Har du evt bilde av den og rørføring?
///NJD Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Skrevet Mai 27, 2011 Kun bakpotten, er kappa før mellomrøret, kan legge ut et bilde senere.
///NJD Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Skrevet Juni 6, 2011 Opp!! Selger også et xenon kit på 6000k som har stått i tåkelysa. 1000kr!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå