joachim sørlie Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2011 Har du noen bilder fra det? Eller linker? Bare og poste her hvis du tar deg bryet
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 Desverre ingen bilder, men ta en titt inne på summit eller søk litt rundt på google. Rørene kalles tube tror jeg.
joachim sørlie Skrevet Oktober 2, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2011 Takker, hjalp veldig så dem også hadde noe slikt på fittings of norway.. Men får se litt
NeonMuffler Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 du får kjøpt alt på fittings of norway. god service også jeg kjøpte alt mitt der, har lagt opp 1/2" under på bilen min og alt ellers er bytta til an8
APedersen Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 Denne begynner å bli rimelig rått! Og å få deler i posten er faenme noe av det beste
joachim sørlie Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2011 du får kjøpt alt på fittings of norway. god service ogsåjeg kjøpte alt mitt der, har lagt opp 1/2" under på bilen min og alt ellers er bytta til an8 tror det blir til at jeg kjøper der også, blir nok bra Denne begynner å bli rimelig rått! Og å få deler i posten er faenme noe av det beste det begynner hvertfall og komme seg nå syntes jeg deilig med deler i posten, er juleaften hver gang
joachim sørlie Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2011 HATER og vente på pakker.. tenker jo ikke på noe annet! så forventer at jeg får pakke i morgen!!
hypah Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 Sjæl, det er fælt.. Ser du er fra Hakadal? Kjenner ei derfra som bor her..
joachim sørlie Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2011 hva heter huuu? kanskje jeg vet hvem det er.. edit.., bor hun i hurdal vet jeg neppe hva hun heter..
hypah Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 Flytta hit for et par år siden bare Cecilie lund heter hu, sammen med en kompis av meg!
joachim sørlie Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2011 hmm, var lett og finne noen der igrunn, var bare 7 stykker ellerno med felles venner..
gkw89 Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 Flytta hit for et par år siden bare Cecilie lund heter hu, sammen med en kompis av meg! i know her hehhe, trivelig jente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå