joachim sørlie Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2011 Da ligger det to pakker på Kiwi og venter på meg :D
APedersen Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Sjekka just og blinklysa mine var sendt fra Kiwi, på lørdag
joachim sørlie Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2011 Da bør dem være hos deg i dag!
joachim sørlie Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2011 Må si det var litt morro når jeg skulle på Kiwi ista, dama i kassa " det har kommet to nye pakker til deg i dag og "
APedersen Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Hahah Gøy! Eneste som er litt kjipt, er når man får hentemelding 5 minutter etter stengetid................
joachim sørlie Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2011 Aldri tatt med hentelapp jeg, bare drar og spørr om det er noen pakker der til meg..
APedersen Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Hehe Altså at pakken ikke kommer før det er stengt, eller den ikke blir registrert før etter stengetid, greit om man sporer pakken, da kan man jo hente den litt før stengetid, sikkert det jeg blir nøtt til idag
joachim sørlie Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2011 Jeg sitter med delene rundt meg på verkstedet nå, strålende fornøyd må jeg si
joachim sørlie Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2011 da har endelig pakkene kommet i hus, og jeg kan ikke si noe annet enn at jeg er storfornøyd! er virkelig morro og se alt man har kjøpt sammen og tenke ut hvordan det blir! så derfor tror jeg at jeg overhaller b28`n og heller satser på at den holder, så har sendt en mail til oslo sylynderservice og lurt hørt om pris på pianotråd i blokka så den tåler litt trykk.. så håper det ikke blir sånn altfor dyrt så kanskje det blir det også oppi alt det her skifter også ut diverse andre ting når jeg er i gang da! men dere vil helt sikkert se noen bilder fra pakkene i dag regner jeg med så her kjører vi! rustfritt grenrør turbo oljekjøler 25 rader surge tank Tial wasergate 38mm olje kit til turboen er en hel haug med koblinger, hvor skal alt?? det var det som kom i posten i dag
M|Fjeld Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Najs! Dette blir bra Joachim Stå på så blir det bil tilslutt
APedersen Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Fy faen, skjønner godt hvis du var i hundre i dag!! Juleaften x10!
joachim sørlie Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2011 hjalp godt på det siste her nå ja, nå har jeg rommet fult av nye deler, smiler fra øre til øre hver gang jeg går inn døra nu håper bare jeg får en god pris på oringer i blokka!!
Pitstop Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Ingenting er som å få nye deler Dette kommer til å bli knallbra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå