Gå til innhold

Sørlies e28 banebil! * over og ut, SOLGT... *


joachim sørlie
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da har man vært ute i noen timer i dag og, endelig pluss grader ute i dag, så da var det ikke mye som kunne stoppe meg ;) fant frem masse lys, gikk ut da klokka var 6, så det sier seg selv at det var køøøl svart, mend det fiksa seg heldigvis :)

så planen var og få bilen ned på alle 4 hjula.. det var lettere sagt enn gjort når man bare er en ;)

iphone010-6.jpg

de som har skrudd litt bil, de vet det ikke er særlig lett og håndtere en hel bakaksling alene.. men tilslutt etter mange fine ord og diverse tull så fikk jeg det til, og fikk skurdd opp hele dritten.. det var ikke lett for og si det sånn..

iphone011-4.jpg

skulle jekke ned bilen, " F*** " jekken var ikke lav nok..

iphone024-3.jpg

ble egentlig lite bilder siden det var så mørkt, men.. ble noe!

men, det alt det bare ble helt borte da jeg fikk satt på hjula :D det var bare så deilig, vet ikke helt hva jeg skal si... er så lenge siden sist så det var bare så bra :D men var så mørkt og kaldt (3 grader..), så fikk ikke sett så mye, men ble fornøyd :D men jeg nå er det bare noen få cm klaring under bilen, så jeg tror jaggu meg må få meg noen 16 eller 17", kan ikke kjøre med så stort gap mellom hjul og skjerm.. så får jeg bare bruke de felgene jeg har bak :) det var hvertfall deilig og se bilen nede på bakken, det er LENGE siden sist ;)

var også helt overraske over " cambern" bak på hjula når jeg satte på vinterhjula..

iphone018-5.jpg

iphone021-2.jpg

og DER var den nede :D

iphone026-3.jpg

problemer..

iphone028-2.jpg

iphone031-2.jpg

likte det her bilde jeg :)

iphone033-2.jpg

iphone035-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...