Gå til innhold

Sørlies e28 banebil! * over og ut, SOLGT... *


joachim sørlie
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har kikket på den tråden å...Hehe :D

Ja kjenner jeg ble litt trist selv når snøen kom.....rakk akkurat ikke å bli ferdig med bilen så jeg fikk bruke den et par dager før den kom :(

Men må virkelig si du har pågangsmot og er flink med tanke på hvor ung du er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tak over bilen er tak over bilen, eg har låge alt for mange timar ute å skrudd bil så dette gjorde du smart i! Du kan jo evt få tak i ein gass ovn eller ein diesel varmer, litt å varme seg på men da må jo du passe på att du ikkje brenne opp teltet :P Også få ført evt eksos ut om du får deg diesel varmer, blir fort litt svimete :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tak over bilen er tak over bilen, eg har låge alt for mange timar ute å skrudd bil så dette gjorde du smart i! Du kan jo evt få tak i ein gass ovn eller ein diesel varmer, litt å varme seg på men da må jo du passe på att du ikkje brenne opp teltet :P Også få ført evt eksos ut om du får deg diesel varmer, blir fort litt svimete :P

totalt fiasko det teltet desverre.. så det blir og ta det ned igjen.. og heller bygge opp reisverk av skikkelig tre og få sydd til en skikkelig duk over, da blir det solid og mulighet til og henge opp verktøy på veggene, pluss jeg får det så stort som jeg ønsker.. ;)

og noe form av varme blir det nok, har fått tak i en solid vedovn, så jeg bare lager "pipe" utifra den.. hvis jeg bruker den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET BEGYNNER OG SKJE TING NÅ!!

Som overskriften viser så har jeg endelig tatt mot til meg nå som snøen kom til og starte på denne igjen, hatt en lang pause nå syntes jeg.. :roll:

Så har slengt meg litt rundt de siste ukene uten at så mange har vist noe om det!

Har fått en kammereat til og lage en motorbukk til meg på skolen, alt som er gratis er kjeekt! 8)

Ser veldig bra ut ;)

Kjøpt meg M5 svinghjul, som er lettere en orginalt m30..

Også fått pris på utløserlager, så det blir vell straks henta..

Turboflens er også på vei ut av maskinen i disse timer tenker jeg, så den får jeg mandag :)

Mener og si det ikke er så mye mer jeg trenger nå en bare sånn smårask..

Satser på og starte på motor i helga, hvis formen blir litt bedre.. syk som bare fy.. :x

Kommer nok noen bilder når ting begynner og skje her, for nå vil jeg virkelig ut og ratte litt merker jeg.. :twisted:

iphone004-6.jpg

iphone003-9.jpg

iphone001-Kopi.jpg

Håper på og bli ferdig med ganske mye i helga, så vi får se hvordan dette går.. vil ikke stresse da det alltid går rett vest.. #-o

Så tar meg god tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å ha tak over hode når man skrur, samt varme, litt mer motiverende å skrue om man slipper å fryse ræva av seg :) Hvordan står det til med E28'n da? Forsåvidt begge bilene :D

er sant det, men teltet er som sagt en stor fiasko, holdt på og kolpapse over Alpinan, så pappa var ute 3 ganger i løpet av natta og ordet opp i det, så tok det ned igjen i går.. :/

men les siste updaten, der står det hva som skjer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...