Gå til innhold

Sørlies e28 banebil! * over og ut, SOLGT... *


joachim sørlie
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

virker som at det er noe som vil at jeg ikke skal få ferdig denne her, nå ligger jeg rett ut med feber og forkjølelse og det meste.. , kjempe fint.. spørs om jeg klarer og i det hele tatt og få gjort i noe i helga, fortsetter dette så er det nok og gå på do og tilbake til senga.. :?

så det lover ikke godt her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg begynner virkelig og lure jeg nå, lå og tenkte i går at jeg skulle ned på verkstedet og få gjort litt i dag! jada, enklere sagt/ tenkt en gjort.. våkner opp i dag morges og føles som jeg har fått meg en midt på trynet, går bort til speilet og øyet er drit hovent.. grattis med øyekatar sa jeg bare..

når skal jeg få gjort ferdig prosjektet? bare ting som skjer hele tiden jo.. LEI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann og hoppsaann, snart jul nå gitt :D

formen er blitt bedre igjen, jippi!

kjøpte meg en kjølevifte til oljekjøleren min, passa som bare fy! :D

iphone047-3.jpg

iphone015-5.jpg

akkurat passe stor, også er ikke det her noe sånn jalla vifte, så blåser rimelig greit!

bilde fra kassa med det rari i, der ligger det mye rart! :)

iphone017-8.jpg

og føler egentlig jeg begynner og bli ganske så bra utrusta for vinteren nå med tanke på dekk..

har 2 til av hver type såklart..

iphone018-8.jpg

jeg går egentlig og funderer en god del på datasprut, hva som funker som ikke koster altfor mye, føler det er bedre enn og safe på orginal styringen.. noen som har et tips eller to og komme med? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det blir MS3 jeg ;)

men jeg har jo kjøpt svinghjul fra m5 som var litt skada 2 steder, fikk tatt av litt,kanskje 0,5mm, men syntes ikke det er helt fint, jeg aner ikke hva man kan kjøre med eller ikke, så om dere kunne sett på det? :)

iphone007-7.jpg

iphone006-9.jpg

iphone005-8.jpg

iphone004-8.jpg

det er ikke så ille som det ser ut som, er bare plant, men om det kanskje vil legge seg belegg oppå der det er skadet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...