joachim sørlie Skrevet Desember 23, 2011 Forfatter Skrevet Desember 23, 2011 Gidder ikke og legge ut bilder av noe som ikke er mitt enda får se litt først! De fleste vet vell nå at jeg så og si kun vil ha 5 serie
///MoePower Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 Bruk E34'n på vintern du! Første vintern må man ha litt ordentlig bil å rutte med..
H_Vatn Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 selg alpinan og kjøp deg 1000krs bil som bruksbil og bruk resten på banebilen så kanskje du får kjørt den snart;)
joachim sørlie Skrevet Desember 23, 2011 Forfatter Skrevet Desember 23, 2011 Tviler på det er så lurt og bruke den på vinteren gitt Hehe! Og bilen får bli ferdig når den blir det, jeg må få gjort litt andre ting i livet enn kun den også vet du
Tzunami Skrevet Desember 24, 2011 Skrevet Desember 24, 2011 la meg tippe.. e39 nå da eller? så blir det vel e60 neste gang?
joachim sørlie Skrevet Desember 24, 2011 Forfatter Skrevet Desember 24, 2011 Hehe, E39 er nok litt for ny bil for meg, absolutt en bil jeg vil ha, når jeg blir eldre så er nok gamlere enn E39
Pedi Skrevet Desember 25, 2011 Skrevet Desember 25, 2011 E12? Haha, E12 var min førstebil - men det er jo 20 år siden
joachim sørlie Skrevet Desember 25, 2011 Forfatter Skrevet Desember 25, 2011 Er som sagt ikke sikkert det blir noe kjøp enda, men skal mye til for at det ikke blir det Håper alle hadde en koselig kveld i går, det hadde hvertfall jeg fikk en liten smart høytrykkspyler som jeg kan ha med på treff osv, smart
joachim sørlie Skrevet Desember 26, 2011 Forfatter Skrevet Desember 26, 2011 Jeg sover ikke, jeg rydder og order meg nytt rom til deler og skru på motoren! Det blir bra Update i kveld
joachim sørlie Skrevet Desember 26, 2011 Forfatter Skrevet Desember 26, 2011 fikk plutselig litt arbeids lyst i dag ENDELIG! så jeg rusla ned på verkstedet og rydde litt, så det var det dagen i dag gikk til.. det er faktisk deilig og ta en skikkelig rydde runde engang i blandt fikk ryddet rommet jeg har der nede skikkelig, gjort ting i system sånn jeg vil ha det med 2 bord til og ha deler og verktøy på, skal bruke det rommet til og skru på motoren. fikk også sortert alle dekka jeg har slengende rundt, så fikk stabla det litt ryddig bakerst i rommet, det er egentlig greit med lys der også så har jeg alle motor delene der og kan stå i fred der tror det kan bli morro og ha det slik, ryddig og greit sånn står nå bilen utafor her og depper uten motor osv.. er vist en annen 5èr som også depper litt klarte selvfølgelig ikke og ta noe bilde før jeg starta.. så har bare dette sånn midt inni det så IKKE ut før jeg starta, alt var bare kasta inn der av alt mulig.. fikk stabla litt dekk bordet der delene står på det er mye koblinger som ligger der, så må sette meg litt inn i hvor alt skal henn.. la en forstilling og diff under bordet også, til jeg får brukt for det kjekt og ha! et bilde av hvordan det ser ut akkurat nå, på gulvet der kommer da altså motorbukken med motor, så har jeg bordet på høyre siden der til og ha verktøy på, så jeg tror dette kan bli kjempe greit jeg er mer en god nok plass der, også la jeg fuelcellen og trykkrør osv under bordet.. bilde av den høytrykkspyleren jeg fikk, 105 bar.. gud vet om det er bra eller dårlig.. men den er liten og tar ikkenoe plass, så den funker nok helt sikkert til og ha med rundt hvis man blir borte i noen dager og ikke har lyst på skitten bil hele treffet.. egentlig en jævlig kjedelig update.. men slikt må til innemellom må bare bite seg selv i fingeren og få det unna. blir jo så bra etterpå håper på og kanskje få starta litt smått på motoren i morgen hvis jeg har riktig bolter eller får tak i.. blir vell enten det eller og bytte traversforinger på en e39.. får se ann litt kos dere videre i jula alle mann, og kanskje damer hehe!
Pedi Skrevet Desember 26, 2011 Skrevet Desember 26, 2011 Ryddighet er punkt nummer en når det kommer til stykket, uansett hva en driver med. Keep it that way. Dette er ikke kjedelig, bare godt å se...
///MoePower Skrevet Desember 26, 2011 Skrevet Desember 26, 2011 Det er bare kjekt å ha litt plass rundt seg når man skal holde på.. Tiden man bruker på å rydde tjener man fort inn igjen uansett og det er jo til stor hjelp for humøret og effektiviteten at man faktisk finner det man trenger, når man trenger det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå