Gå til innhold

Sørlies e28 banebil! * over og ut, SOLGT... *


joachim sørlie
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fikk plutselig litt arbeids lyst i dag :D ENDELIG!

så jeg rusla ned på verkstedet og rydde litt, så det var det dagen i dag gikk til.. det er faktisk deilig og ta en skikkelig rydde runde engang i blandt :) fikk ryddet rommet jeg har der nede skikkelig, gjort ting i system sånn jeg vil ha det med 2 bord til og ha deler og verktøy på, skal bruke det rommet til og skru på motoren.

fikk også sortert alle dekka jeg har slengende rundt, så fikk stabla det litt ryddig bakerst i rommet, det er egentlig greit med lys der også :) så har jeg alle motor delene der og kan stå i fred der :) tror det kan bli morro og ha det slik, ryddig og greit :)

sånn står nå bilen utafor her og depper uten motor osv.. :(

iphone029-2.jpg

iphone030-3.jpg

iphone033-4.jpg

er vist en annen 5èr som også depper litt ;)

iphone038-3.jpg

klarte selvfølgelig ikke og ta noe bilde før jeg starta.. så har bare dette sånn midt inni :) det så IKKE ut før jeg starta, alt var bare kasta inn der av alt mulig..

iphone048-4.jpg

iphone049-2.jpg

fikk stabla litt dekk :)

iphone051-3.jpg

bordet der delene står på :)

iphone053-2.jpg

iphone058-2.jpg

det er mye koblinger som ligger der, så må sette meg litt inn i hvor alt skal henn..

la en forstilling og diff under bordet også, til jeg får brukt for det :) kjekt og ha!

iphone060-1.jpg

et bilde av hvordan det ser ut akkurat nå, på gulvet der kommer da altså motorbukken med motor, så har jeg bordet på høyre siden der til og ha verktøy på, så jeg tror dette kan bli kjempe greit jeg :D er mer en god nok plass der, også la jeg fuelcellen og trykkrør osv under bordet.. :)

iphone055-1.jpg

iphone057-1.jpg

bilde av den høytrykkspyleren jeg fikk, 105 bar.. gud vet om det er bra eller dårlig.. :lol: men den er liten og tar ikkenoe plass, så den funker nok helt sikkert til og ha med rundt hvis man blir borte i noen dager og ikke har lyst på skitten bil hele treffet.. :)

iphone064-2.jpg

egentlig en jævlig kjedelig update.. men slikt må til innemellom :) må bare bite seg selv i fingeren og få det unna. blir jo så bra etterpå :) håper på og kanskje få starta litt smått på motoren i morgen hvis jeg har riktig bolter eller får tak i.. blir vell enten det eller og bytte traversforinger på en e39.. får se ann litt :)

kos dere videre i jula alle mann, og kanskje damer ;) hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...