joachim sørlie Skrevet Desember 30, 2011 Forfatter Skrevet Desember 30, 2011 håper jeg indelig, skal se om jeg får sett litt mer på det i morgen
Morty999 Skrevet Desember 31, 2011 Skrevet Desember 31, 2011 moe, om du ser nøye så er det jo silikon klin under eksosporta.. her ville jeg tatt av toppen for å sjekket. 2 pakninger er ikke optimalt heller
///MoePower Skrevet Desember 31, 2011 Skrevet Desember 31, 2011 Er ikke det bare oljesøl da? Er vanskelig å si utifra bildet om det er en eller to pakninger, men en original toppakning er jo på en måte "to-lags" siden den består av en ganske tynn metallplate med pakningsmateriale på hver side av seg. Tar man nært nok bilde av en gammel pakning vil det se ut som to pakninger, spørsmålet her er jo hvor tykt det som ligger mellom blokk og topp er. Men ja, det er kanskje lurt å ta av toppen for inspeksjon likevel siden motoren kanskje har stått lenge og pakningen begynner å bli gammel etc.
joachim sørlie Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Skrevet Januar 3, 2012 kan bare fortelle at jeg startet 2012 med skikkelig vannlekkasje på verkstedet! JÆVLIG festlig må jeg si
joachim sørlie Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Skrevet Januar 10, 2012 jeg trenger deres hjelp til og finne en feit farge jeg kunne lakket denne i, har nå bestemt meg for og lakke den siden jeg har fått ordnet lakk osv.. så hvis nooen sitter inne på en farge som er noe feit, rop ut! så litt på "Ford performance blue" ista, likte den veldig godt..
Pedi Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Jeg er ikke så begeistret for blått personlig, men det er nå min sak. Men hva type/stil lakkering er det du ser for deg da? Retro, showkiller, råhet, moderne osv?
joachim sørlie Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Skrevet Januar 10, 2012 Tror kanskje også det.. Må ha en farge det går Ann og lakke opp igjen deler i uten og få for stor fargeforakjell.. Men en farge som passer til prosjektet prøver jeg og finne..
ealoken Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Du joacim, er ikke egentlig lakk det siste du burde prioritere? få den ferdig teknisk, klar til bruk og morro.
joachim sørlie Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Skrevet Januar 10, 2012 erik, når jeg har fått "lånt" en lakkboks og kun betaler for leie lakk osv.. så ser jeg ingen grunn for og ikke gjøre det da jeg må fjerne litt rust på dører osv.. også sett på farge til toppdekslet i dag, også farge til bilen da.. men her er hvertfall fargen jeg er keen på og bruke på toppdekslet! ka dere trur?
martinsladde Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 haha samma som jeg skal lakke bilen min i trur jeg ser sånn ut iværtfall:P
M|Fjeld Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Bahama Beige Metallic! Jævlig fin farge som gir bilen skikkelig retro look Hadde vært kult på en sladdebil eller hva?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå