Gå til innhold

Sørlies e28 banebil! * over og ut, SOLGT... *


joachim sørlie
 Share

Anbefalte innlegg

hmm :( vært å sjekka deg hos legen ? :)

Ja, kanskje jeg skulle vært der en tur.. :)

fæn, må få faren din til og tuppe deg i ræva snart.

motivasjon kommer ikke løpende, du må rett og slett bare starte og skru.

tro meg, jeg har hatt mye kjipe timer i garasjen, men det blir bra avkastning på det.

btw, de 17" erne er jo dødsfeite!

Hehe, jaa :) må vell bare prøve og gjøre noe igjen snart,, blir det ikke bedre får vi se hva som skjer videre ;) kommer innom deg snart jeg, trenger litt stash! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

etter maks lite motivasjon etter nyttår har jeg bestemt meg for og... sette hele prosjektet på vent og heller gjøre litt når jeg føler for det.. blir nok satt bort til motivasjonen kommer tilbake så får jeg heller begynne på nytt igjen da :)

er veldig koselig at så mange følger med på tråden, det hadde jeg aldri trodd når jeg starta, så får bare takke alle dere som er inne og leser hver dag, for det er faktisk ganske mange :applause:

over og ut for denne gang :bmw:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ Joachim.

Nå skal ikke jeg lire utav meg en "hva var det jeg sa" - på ingen måte. Men dette er noe av det som gjenspeiler seg i mange omfattende prosjekt, en har for mange løse ender - og det er lett å gi opp. I mange tilfeller så ender en slik pause som du har i salg av hele prosjektet - ofte med stort tap mtp deler og arbeidstimer.

Jeg prøvde å gi deg råd om å ikke ta å gape over for mye på en gang, det var myntet på slike situasjoner som dette. For jeg har sett det så utrolig mange ganger før.

Men jeg håper virkelig at du kommer i gang igjen, for jeg er en av de som følger med og gleder meg over progress ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal ikke jeg lire utav meg en "hva var det jeg sa" - på ingen måte. Men dette er noe av det som gjenspeiler seg i mange omfattende prosjekt, en har for mange løse ender - og det er lett å gi opp. I mange tilfeller så ender en slik pause som du har i salg av hele prosjektet - ofte med stort tap mtp deler og arbeidstimer.

Bra sagt Pedi, kjenner meg igjen her.. Gaper over altfor mye, blir lei og selger med stort tap..

Glad jeg har klart å legge denne trenden på hylla engang for alle :) Er viktig å ta til takke med det en har :)

Sååå... Joachim! Sett prosjektet på vent.. Evt er det sikkert folk uti den store verden som sikkert kunne skrudd den sammen for deg ;) (hint, hint :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter maks lite motivasjon etter nyttår har jeg bestemt meg for og... sette hele prosjektet på vent og heller gjøre litt når jeg føler for det.. blir nok satt bort til motivasjonen kommer tilbake så får jeg heller begynne på nytt igjen da :)

er veldig koselig at så mange følger med på tråden, det hadde jeg aldri trodd når jeg starta, så får bare takke alle dere som er inne og leser hver dag, for det er faktisk ganske mange :applause:

over og ut for denne gang :bmw:

har du en liste over det du må gjøre på bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare du ikke gir opp så, å selger den

[-X

Nå skal ikke jeg lire utav meg en "hva var det jeg sa" - på ingen måte. Men dette er noe av det som gjenspeiler seg i mange omfattende prosjekt, en har for mange løse ender - og det er lett å gi opp. I mange tilfeller så ender en slik pause som du har i salg av hele prosjektet - ofte med stort tap mtp deler og arbeidstimer.

Bra sagt Pedi, kjenner meg igjen her.. Gaper over altfor mye, blir lei og selger med stort tap..

Glad jeg har klart å legge denne trenden på hylla engang for alle :) Er viktig å ta til takke med det en har :)

Sååå... Joachim! Sett prosjektet på vent.. Evt er det sikkert folk uti den store verden som sikkert kunne skrudd den sammen for deg ;) (hint, hint :P)

pedi..

er nok ikke det at jeg har bitet over for mye føler jeg, for har bare konsentrert meg om motoren i den siste tiden.. jeg vet nøyaktig hva som må gjøres fremover! men noe salg skjer hvertfall ikke enda, jeg selger ikke denne uten og ha misshandla den først, tro meg! ;):mrgreen:

markuus,,

er viktig og bruke det man har ja og være fornøyd med det, kan ikke ha det beste av alt hele tiden :)

og det er nok ikke manko på skruhjelp, er vell heller meg som ikke vil.. :|

Håper ikke du selger denne, har fulgt med på tråden din siden du begynte, og håper virkelig du finner motivasjonen igjen en dag ;) God påske! :D8)

nei, som sagt, blir nok ikke salg.. og jeg håper den kommer tilbake snart jeg og, vil kjøre til sommeren, men da må liksom motivasjonen også være der.. :!:

har du en liste over det du må gjøre på bilen?

etter og ha fått et tupp i rumpa og huden full av deg på GS ista så vet du ca hva som må til :lol: haha ;) får vente og se, får ta meg med ut i din når du blir ferdig så kanskje jeg får lysta tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treiging.. :D

Du og jeg starter NÅ så ser vi hvem som blir først ferdig! ;)

Hiv deg rundt nå i påsken og ta deg en kjempeøkt med å skru sammen motor og få den i bilen så skal du se du syns det er gøy å holde på med bilen igjen! Det var det jeg gjorde når prosjektet mitt stoppet opp og du ser jo hvor jeg er nå. Man har veldig lett for å se svart på ting og tenke at "uff, jeg har jo ALLE de tingene igjen!", så går man rundt og tenker hele tiden at "nei i dag så orker jeg ikke, kanskje i morgen.. Jeg har ikke noe grunn til å stresse for jeg har jo uansett andre biler å kjøre med.." etc. Men iblant må man bare bestemme seg for å skru enten man vil eller ikke, sette seg realistiske mål og bestemme seg for at denne dagen/helgen/uken SKAL man bli ferdig med de og de tingene. På den måten tupper man seg selv litt i ræva og samler motivasjon til å fortsette, det morsomme er ikke å sitte å tenke på alt man har igjen, det morsomme er ikke alltid å skru, det morsomme er å se resultatet av det man har strevd for så lenge og være stolt av det.

På under ett år har du nådd 50 sider, hva har jeg?

Bare 17 sider, hvis ikke det er motivasjon så vet ikke jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig.

Del bilen opp i seksjoner, og sett deg delmål med fullførelse. DEN dagen bruker du på feks bakstilling. Hold fokus på den til den er klar. Så neste skritt osv osv..

Dette er måten å gjøre det på. Jeg har selv måttet gå den veien, piece by piece - det vet jo du som har vært en ivrig tilskuer. Det flasker seg tilslutt. Ikke se på alt som må gjøres, se på delmål som en utfordring heller... Og vips så er du klar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...