Pitstop Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 Fram med lighter og marshmallow`s...her må det grilles
joachim sørlie Skrevet April 12, 2012 Forfatter Skrevet April 12, 2012 grillparty i kveld tenker jeg meeg! kanskje jeg borrer hull til panserlåsene og \:D/ meeen, hadde det funka og dusja det i olje, eller blir det bare utrolig seigt og jævlig da? tror det blir håpløst
Pitstop Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 grillparty i kveld tenker jeg meeg! kanskje jeg borrer hull til panserlåsene og \:D/meeen, hadde det funka og dusja det i olje, eller blir det bare utrolig seigt og jævlig da? tror det blir håpløst Ikke bruk olje
///MoePower Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 Grillkull over hele panseret og tennvæske, så blir det grillings ^^ Tror ikke noen har prøvd det før faktisk?
Tzunami Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 Det hørtes jo faktisk gøy ut! husk å slenge med grillen også, før du griller pølser da;)
Morty999 Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 nå er det jeg som bestemmer om du får kjøre eller ikke på gatebil, så greit og følge regla? når blei du sjef på gatebil erik ?
ealoken Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 nå er det jeg som bestemmer om du får kjøre eller ikke på gatebil, så greit og følge regla? når blei du sjef på gatebil erik ? Jeg står på utslipp, ferdig snakka.
joachim sørlie Skrevet April 16, 2012 Forfatter Skrevet April 16, 2012 haha, grillkull faktisk lurer på og brenne det så legge klarlakk på det så det slepper og renne rustvann nedover bilen..
E28Fredrik Skrevet April 16, 2012 Skrevet April 16, 2012 let the motherfucker burn! brant panseret på min rat-golf
joachim sørlie Skrevet April 16, 2012 Forfatter Skrevet April 16, 2012 Men du slipte ikke ned hele panseret før du brente det?
martinwenberg Skrevet April 16, 2012 Skrevet April 16, 2012 Blir kult det her! Både blåfarga på innsuget og brenninga av panser Men du bør ha noe annet blått i motorrommet, sånn at det jevner seg litt ut liksom Foreksempel silikonslanger til trykkrør kan være blå. Ser mye bedre ut da. Har troen på dette sørlie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå