E28Fredrik Skrevet April 16, 2012 Skrevet April 16, 2012 Men du slipte ikke ned hele panseret før du brente det? nei, brant rett på lakken hehe..
joachim sørlie Skrevet April 17, 2012 Forfatter Skrevet April 17, 2012 heihei da har vi fått brent litt i dag, strålende fornøyd! slipte først ned hele panseret, null lakk, masse salt og vann på det, lot det ligge ut i 1,5 uke els.. blandet litt diesel og bensin og tente på det, lakkerte det med klarlakk fremgangsmåten sånn tilfelle noen andre vil gjøre det DET BRENNER!! litt vått i kantene, derfor sånn annen farge men hvertfall på bil, må også borre hull til panserlåsene.. tatt nå i kveld, så litt mørkt! men det ser faktisk helt rått ut nå, litt svart, litt blankt metal, litt mørkt rust og litt lysere! jeg digger det helt ut, ble så fornøyd hva syntes dere?
bmwp0wer Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 dette vart tøft sørlie skjønner godt att du fikk ondt i ryggen av alt pusset, for jeg har nemmelig prøvd dette selv sorry OT ja det er en skam å gjøre noe slikt med en e28 men var desverre ikke håp for denne..
joachim sørlie Skrevet April 18, 2012 Forfatter Skrevet April 18, 2012 takker, jeg ble fornøyd! men faen, digga den e28`n! må ha tatt lang tid og pusse ned den, også den shabby looken da! skulle bare senka maaaks! og JA, jeg har det gamle panseret enda, så ikke vits og gå helt i vinkel av den grunn
bmwp0wer Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 brukte 1 go dag på å pusse ned hele drite så kappa jeg fjører men er ikke noe jeg gjør med en e28 idag
tordah Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 det ble rått med ratpanser brant du det med emblemet på? kult at det også var litt brunt/svidd
joachim sørlie Skrevet April 18, 2012 Forfatter Skrevet April 18, 2012 det ble rått med ratpanser brant du det med emblemet på? kult at det også var litt brunt/svidd ja, lot det sitte på.. tenkte og ta den helt ut, det ble tøft når det er sånn halvsvidd! Haha, konge. Digga håndavtrykket. det er nok bare litt rim som var på panseret når jeg skulle kjenne på det.. var tatt på kvelden serru men jeg digger bare det mer og mer for hver gang jeg ser på bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå