Tzunami Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 du må endre trådnavnet til brent panser da synes du skal skaffe deg flere deler og brenne nedbrent e28 på hjul
Pedi Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 lagde meg klistremerke i hvit når jeg var i Tønsberg for noen helger siden, det ser svart ut, men er hvit Hmmm.... Har du vært å snoket i garasjen min mens jeg har vært på jobb??
joachim sørlie Skrevet April 30, 2012 Forfatter Skrevet April 30, 2012 du må endre trådnavnet til brent panser da synes du skal skaffe deg flere deler og brenne nedbrent e28 på hjul Haha, spørs om det blir så populært da fornøyd med og ha panser som er brent skulle bare vært lavere... Og Pedi, du var nok ute før meg i og få tak i slikt merke, men men Er vell lite vits og oppdatere og, skjer ikkeno
bmwgrace Skrevet April 30, 2012 Skrevet April 30, 2012 E28en din skulle bare blitt brent i helvette!! STYGG ER DEN!!
NeonMuffler Skrevet April 30, 2012 Skrevet April 30, 2012 skjer det noe fornuftig her eller jokke? er jo rene syklubben her jo
joachim sørlie Skrevet April 30, 2012 Forfatter Skrevet April 30, 2012 Driver bare med Alpina'n om dagen, så skjer ikke en dritt prøve og bestille resten til motoren på onsdag regner jeg med, så vi får se fremover hvordan det går
bmwgrace Skrevet April 30, 2012 Skrevet April 30, 2012 skjer det noe fornuftig her eller jokke? er jo rene syklubben her jo Denne bilen er fake! photoshopa alt sammen.
NeonMuffler Skrevet April 30, 2012 Skrevet April 30, 2012 ja er jeg som har modda:P skjer med e34en da sørlie?
Heihå Skrevet April 30, 2012 Skrevet April 30, 2012 Villet det ikke været lettere å få lakken av fra panseret med "biltema lyktesotings fjærner" ? Dette tar jo lakken med første strøk
joachim sørlie Skrevet April 30, 2012 Forfatter Skrevet April 30, 2012 Mye man sikkert kan bruke, jeg slipte og fornøyd med det Skjer ikkeno spess med den, prøver og få den i br stand
Pedi Skrevet Mai 7, 2012 Skrevet Mai 7, 2012 Håper du limte det merket på innsiden, ellers så forsvinner halve bilen og teksten pga vindusviskeren, og du blir stående med bilde av en halv bil og teksten "Do NO _ Serious injury"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå