joachim sørlie Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Skrevet Mai 7, 2012 jeg monterte det på utsiden.. vet at det kan bli litt slitt, vet ikke helt om planen er at det skal være visker på den siden enda heller, så vi får se blir det stygt fort får jeg bare laget et nytt et
asv Skrevet Mai 7, 2012 Skrevet Mai 7, 2012 Er det noen god grunn til ikke å ha visker på passasjersiden? Du liker kanskje å bare se ut halve frontruta? Eller skal du spare et par hundre gram med vekt?
joachim sørlie Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Skrevet Mai 13, 2012 er det noen her som kan forklare meg litt hvordan Haltech F5 fungerer sammen med en tenningsforskyver? hvordan jeg kobler det opp osv, er til en m20b20! takker på forhånd
Spiff Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 joacim hadde vel haltech før, hør om han har noe greie på det
joachim sørlie Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Skrevet Mai 14, 2012 joacim hadde vel haltech før, hør om han har noe greie på det Vet, fikk gamlesprutet, men solgte det igjen siden det var så gammelt..
joachim sørlie Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Skrevet Mai 22, 2012 hva sier dere nå? som dere ser så har jeg/vi starta med og fjerne rust forran og lage mer plass til turboen, må også modifisere hele fronten.. så det blir "banestuket" til bmw med kun to lykter! ellers blir det liten plass til IC og alt annet stash vi har en plan! fikk ikke gjort noe mer siden Sp|ff kom, så vi cruisa en tur! fortsettelse følger.. når jeg føler for det
Tzunami Skrevet Mai 22, 2012 Skrevet Mai 22, 2012 Ute og cruisa? hang på bensern tror jeg vi kaller det
joachim sørlie Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Skrevet Mai 22, 2012 dhø, nå var det du som hang der, vi var jo innom og kjørte videre
Pedi Skrevet Mai 22, 2012 Skrevet Mai 22, 2012 Spør ikke for å være ekkel nå, men den intercooleren er jo way too big? Hvorfor handle en så stor IC, når du må kutte halve fronten vekk - samt å ta vekk to lykter...? "Size does matter" hevder noen, men er vel ikke alltid enig i det jeg. Tviler på du får igjen for å bruke den ICen du har og fjerne en halv BMW, kontra det å bruke en mindre som passer inni fronten der. Min IC passa nå inni der, og jeg slapp å fjerne lykter osv. Og jeg tror ikke jeg har tapt noen effekt ved å ikke oppgradere til en som er litt større.
joachim sørlie Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Skrevet Mai 22, 2012 Jeg dreit meg ut når jeg bestilte den, for trodde hele var 60 lang, men det var kun kjøleribbene som var 60.. Men men, det er ikke så ille som det ser ut som, går fort og tilpasse den kult å se du gjør noe som ikke alle andre gjør Jo takk for den viktig og ikke gjøre det samme som alle andre, det blir kjedelig!
|Ole| Skrevet Mai 22, 2012 Skrevet Mai 22, 2012 Sei ifra vist du skal selge cooler, eg har altids bruk for ein større
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå