Gå til innhold

Sørlies e28 banebil! * over og ut, SOLGT... *


joachim sørlie
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hva sier dere nå? :D

DSC_0423.jpg

som dere ser så har jeg/vi starta med og fjerne rust forran og lage mer plass til turboen, må også modifisere hele fronten.. så det blir "banestuket" til bmw med kun to lykter! :D ellers blir det liten plass til IC og alt annet stash :) vi har en plan! fikk ikke gjort noe mer siden Sp|ff kom, så vi cruisa en tur! :D

DSC_0426.jpg

DSC_0425.jpg

DSC_0427.jpg

fortsettelse følger.. når jeg føler for det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør ikke for å være ekkel nå, men den intercooleren er jo way too big? Hvorfor handle en så stor IC, når du må kutte halve fronten vekk - samt å ta vekk to lykter...?

"Size does matter" hevder noen, men er vel ikke alltid enig i det jeg. Tviler på du får igjen for å bruke den ICen du har og fjerne en halv BMW, kontra det å bruke en mindre som passer inni fronten der. Min IC passa nå inni der, og jeg slapp å fjerne lykter osv. Og jeg tror ikke jeg har tapt noen effekt ved å ikke oppgradere til en som er litt større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dreit meg ut når jeg bestilte den, for trodde hele var 60 lang, men det var kun kjøleribbene som var 60.. Men men, det er ikke så ille som det ser ut som, går fort og tilpasse den :)

kult å se du gjør noe som ikke alle andre gjør :)

Jo takk for den :) viktig og ikke gjøre det samme som alle andre, det blir kjedelig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...