///MoePower Skrevet Mai 22, 2012 Skrevet Mai 22, 2012 Endel større enn IC'n jeg har kjøpt den der ja..
NeonMuffler Skrevet Mai 22, 2012 Skrevet Mai 22, 2012 er vel samma som jeg har i e34en, har ikke kappa i en dritt, passa fint den:)
joachim sørlie Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Skrevet Mai 24, 2012 passer fint den her, alt passer bestilte noen meter med firkantrør i går, så får det på fredag.. men er jo gatebil i helga og, så blir nok ikke gjort så mye da gitt men da er alt klart for og lage en liten front! slik står den nå
joachim sørlie Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Skrevet Mai 25, 2012 heey nå tror jeg endelig det er litt arbeidslyst i sjelen igjen, er godt! er bare 4 mnd siden sist, så var vell på tide får som sagt firkant jern i dag, da kan vi begynne på fronten og få ting til og passe der! så imens har vi rustsveisa torpedoveggen, måtte bort med BFK. bestemte meg også for og drite i det org varmeapperatet da det dette tar så mye plass.. så sveiste igjen hullet til det og. er ikke lov med hull i torpedoen også han som er så snill og stiller opp så fort jeg ringer og kommer og sveiser! snakker om kompis er ikke mange som hadde giddet og sittet og rustsveisa bil halv tolv på natta tror jeg går ganske greit og holde på når man bare kommer i gang, da går det radig satser på og få gjort litt mer i dag og før gatebil i morgen :D det skjer hvertfall litt nå, det liker jeg
APedersen Skrevet Mai 25, 2012 Skrevet Mai 25, 2012 Konge Haha, skjer med slengt E28 på det øverste bilde?
joachim sørlie Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Skrevet Mai 25, 2012 Fisefin den, forestillinga ligger bare på verkstedet.. Er jo m-tech interiør og slikt
joachim sørlie Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Skrevet Mai 28, 2012 Er det noen her som har bygd opp dempertårna bak på e28 som kan legge ut litt bilder og info om hvordan du evt har gjort det? Lurer litt på e34 coilovers og da må jeg bygge opp tårna..
joachim sørlie Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Skrevet Mai 29, 2012 Har en annen avtale som blir knall
Haakjin Skrevet Mai 29, 2012 Skrevet Mai 29, 2012 Hvorfor mener du at du må det? Morten bruker vell E34 coiler, mener ikke han har bygd om tårna?
joachim sørlie Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Skrevet Mai 29, 2012 Så kjører han på kappa fjærer og jeg skal ha forskjellige fjærer så jeg kan bytte på litt hvis jeg vil kjøre autoslalom en dag og og jeg får den heller ikke lav med e34 coilovers uten og gjøre noe
joachim sørlie Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Skrevet Mai 30, 2012 det har egentlig gått ganske så radig de siste dagene med bilen, nesten så det er klart for motor snart, skremmende.. ramma der IC og radiator blir festa laget plass til grenrør, men usikker på om jeg slepper og kappe i hjulhuset enda, det får jeg se på når jeg får i motor og turbo, men håper og sleppe.. torpedo. laget også et lite feste til oljekjøler, blir duckting rundt der så den får masse luft festet også tåkelysa i fangeren for godt, lurer på og ha strober i de.. hmm? har et lite ønske om og ha den høyden her.. vet alle kommer til og misslike det maks også panseret alle hater så er det alt det andre som har skjedd som ikke har blitt tatt bilde av, men er straks klart nå, litt lakk og slikt så er vi i boks tipper jeg
Pedi Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Fremdeles han kompisen din som sveiser? Tror nok han må justere litt på det apparatet ditt, virker som det er en liten mix av "The Big Three" her... Mating, varme (les:strømstyrke) og erfaring... Mye av den sveisen ligger nok i overkant utenpå. Prøv dere frem med høyere strøm, evnt mindre mating, for å få en bedre innsmeltning. No offence, bare et tips...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå