Gå til innhold

Sørlies e28 banebil! * over og ut, SOLGT... *


joachim sørlie
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

heey :)

nå tror jeg endelig det er litt arbeidslyst i sjelen igjen, er godt! er bare 4 mnd siden sist, så var vell på tide :D

DSC_0525.jpg

får som sagt firkant jern i dag, da kan vi begynne på fronten og få ting til og passe der! 8)

så imens har vi rustsveisa torpedoveggen, måtte bort med BFK.

bestemte meg også for og drite i det org varmeapperatet da det dette tar så mye plass.. så sveiste igjen hullet til det og. er ikke lov med hull i torpedoen :)

DSC_0532.jpg

DSC_0521.jpg

også han som er så snill og stiller opp så fort jeg ringer og kommer og sveiser! snakker om kompis ;) er ikke mange som hadde giddet og sittet og rustsveisa bil halv tolv på natta tror jeg :)

DSC_0576.jpg

DSC_0517.jpg

går ganske greit og holde på når man bare kommer i gang, da går det radig :)

satser på og få gjort litt mer i dag og før gatebil i morgen :D :D det skjer hvertfall litt nå, det liker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har egentlig gått ganske så radig de siste dagene med bilen, nesten så det er klart for motor snart, skremmende..

ramma der IC og radiator blir festa :)

DSC_0589.jpg

DSC_0593.jpg

DSC_0597.jpg

laget plass til grenrør, men usikker på om jeg slepper og kappe i hjulhuset enda, det får jeg se på når jeg får i motor og turbo, men håper og sleppe..

DSC_0615.jpg

torpedo.

DSC_0613.jpg

DSC_0614.jpg

DSC_0612.jpg

DSC_0620.jpg

laget også et lite feste til oljekjøler, blir duckting rundt der så den får masse luft ;)

DSC_0629.jpg

festet også tåkelysa i fangeren for godt, lurer på og ha strober i de.. hmm?

DSC_0630.jpg

har et lite ønske om og ha den høyden her.. vet alle kommer til og misslike det maks :applause:

DSC_0636.jpg

DSC_0635.jpg

også panseret alle hater :D

DSC_0554.jpg

så er det alt det andre som har skjedd som ikke har blitt tatt bilde av, men er straks klart nå, litt lakk og slikt så er vi i boks tipper jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles han kompisen din som sveiser?

Tror nok han må justere litt på det apparatet ditt, virker som det er en liten mix av "The Big Three" her... Mating, varme (les:strømstyrke) og erfaring...

Mye av den sveisen ligger nok i overkant utenpå. Prøv dere frem med høyere strøm, evnt mindre mating, for å få en bedre innsmeltning. No offence, bare et tips...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...