joachim sørlie Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Skrevet Juni 6, 2012 japp.. må vell bli til det! men har du info om hvor høye de org er?
Tzunami Skrevet Juni 6, 2012 Skrevet Juni 6, 2012 Jeg har nok ikke mye info gitt :/ hadde jeg enda sittet med bmw etk'n på jobb, så kunne jeg fått ut litt mer info :/ står det ikke noe på bmwfans.info?
joachim sørlie Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Skrevet Juni 6, 2012 jeg fant ikkenoe egentlig.. bare samme bilde som på GS.. står en og skal lage de nå så er no dritt og ikke vite høyde på de!
Tzunami Skrevet Juni 6, 2012 Skrevet Juni 6, 2012 ring gs og hør da? hvis de har det på lager så måler de vel opp til deg hva heter motorputene? kan søke litt rundt hvis du vil
joachim sørlie Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Skrevet Juni 6, 2012 kan du fikse høyden på de? så det blir likt
Kristian H. Foss Skrevet Juni 6, 2012 Skrevet Juni 6, 2012 Ireland engineering har noen veldig fine! Mvh Kristian.
destroyy Skrevet Juni 6, 2012 Skrevet Juni 6, 2012 Hvorfor alu? Blir jo ubrukelig , kost på deg noen fra Gs eller irland, blir sikkert billigere å
ealoken Skrevet Juni 6, 2012 Skrevet Juni 6, 2012 rister i filler alt du har i bilen. er det en rein løpsbil så kanskje... men det krever så utrolig mye mer av alt på hele bilen.
joachim sørlie Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Skrevet Juni 6, 2012 den skal jo kun brukes på bane, og da sitter jeg ikke og tenker over at det rister litt akkurat.. er jo flere som bruker alu fester..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå