Gå til innhold

Sørlies e28 banebil! * over og ut, SOLGT... *


joachim sørlie
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den skal jo kun brukes på bane, og da sitter jeg ikke og tenker over at det rister litt akkurat.. er jo flere som bruker alu fester..

Men flere av de som monterer de (...i sin prosjekttråd...) er kjappe å smelle de av så fort de har startet bilen mer enn et par ganger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt stål. Kappet bort gummien på orginalfestene og brukte kun platene med pinnboltene i. Sveisa inn rør mellom. Garantert billigste løsningen :P Bråker og vibrerer noe jævli, men motoren sitter jo fast, og har ikke fått noe annet til og sprekke enda :) Men muligheten for at noe sprekker er jo helt klart tilstede..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Lurte litt på og bruke sånn owatrol olje, den er jo veldig fin og kommer inn i alle kriker og kroker.. Lurt?

Kjøp ferromax! den penetrerer og er den beste rustkonverteren jeg vet om samtidig.

Etterhvert stivner den, da gjelder det å få på en strøk grunning. Og så lakk / sparkel.

Ferromax reagerer med lakk og sparkel, så ha alltid et lag med grunning/primer over :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter alle de spørsmålene jeg har fått på face, sms og alle steder.. Nei, den er ikke avskilta :) jeg dro på ferie en uke, og parkerte da bilen inne med transporteren forran og la skiltene på rommet, folk stjeler jo alt om dagen! Litt lettere og se om stjelt hvis den kjører uten skilter osv.. :) det som er dritt med og dele så mye som vi gjør her på Bimmers, er ikke alle som er like seriøse av seg rundtom i bilmiljøet.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...