Pedi Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Skeptisk, til det motsatte er bevist... Hva er planen da??
joachim sørlie Skrevet August 7, 2012 Forfatter Skrevet August 7, 2012 Og få solgt denne så jeg får starta på ny! Må da ikke tro jeg legger opp helt bare fordi jeg selger bilen, har jo motor og alt annet som nesten står klart
Haakjin Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Feigt å selge ett E28 kaross til fordel for noe annet You're a pussy
///MoePower Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Jeg tror du har funnet deg E30, jeg.. Syns jeg skimtet noe greier i tråden om Alpinaen, hehe..
Kristian H. Foss Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 E30? Hmmm.... Håpet virkelig det skulle bli litt kule E28 rundtom her jeg..
joachim sørlie Skrevet August 7, 2012 Forfatter Skrevet August 7, 2012 Haha, du så jo hvor mange haters jeg fikk på "gammlebilen" på grunn av tingene jeg gjorde, så er vell ikke helt utelukket at det kanskje blir noe av samma slaget! Bare hakket råere og mer fullført blir deilig starte fra starten av på et nytt karosseri som det blir bedre bur i osv.. time will show!
Kristian H. Foss Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Ja, jeg krysser fingra for at du skaffer et nytt karosseri av typen e-heltpåsluttenavtjuen! Så blir det snart muligheter for et lite E28 meet med bila våre!
joachim sørlie Skrevet August 7, 2012 Forfatter Skrevet August 7, 2012 Blir det råne shellen da? Haha! Kan jo nevne det jeg har sagt fra dag en, at jeg vil ha noe som ikke flere har likt av, og det har blitt vannskelig i det siste.. Alle som bygger seg banebil har lakkert dem hvite, putta på gule lykter og slik går det videre.. Da føler jeg at jeg har noe alle har igjen, så får vell nesten holde korta nærmere brystet denne gangen så ikke alle snapper opp det jeg skal! Skamlav uten m-(homsesenken) tech blir den hvertfall
Tzunami Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Jeg vet det, jeg vet det! du har litt av en sladrekompis han med 850'n!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå