Gå til innhold

Sørlies e28 banebil! * over og ut, SOLGT... *


joachim sørlie
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Står 2 stk e28 i bilregla di nå. Er det nytt av dagen eller bare jeg som ikke har lagt merke til det før? Skal uansett godt gjøres å være nyskapende med et eller annet. Hvit BMW med gule lys har vel vært en slager i racing historia til BMW i en del tiår allerede så der vil jeg si du var på etterskudd når du begynte :wink:

Håper du satser på e28, er jo det som er tingen 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står 2 stk e28 i bilregla di nå. Er det nytt av dagen eller bare jeg som ikke har lagt merke til det før? Skal uansett godt gjøres å være nyskapende med et eller annet. Hvit BMW med gule lys har vel vært en slager i racing historia til BMW i en del tiår allerede så der vil jeg si du var på etterskudd når du begynte :wink:

Håper du satser på e28, er jo det som er tingen 8)

Og flere blir det :)

Men når jeg starta med det var det ikke mange her på forumet som hadde det, de har hengt seg på etterhvert.. Uansett så skal jeg nok surre sammen noe som man kanskje snur seg en ekstra gang etter når man går forbi 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau, det er ikke mange mnd siden det kom gule lykter på bilen din, årevis etter første gang det ble gjort, og årevis etter første bil her inne hadde det. Rusta panser på e28 er det også ganske mange år siden det ble vist her på forumet.. Og flamberinga var vel tips du fikk... At du har gjort mye bra er jo en ting, men du skal ikke skryte på deg å ha funnet opp hjulet på nytt ;) Men ser ingen god grunn til å skifte chassis? Skal det bare gå som banebil hadde jeg heller fortsatt på det du har nå... Greit å ha en banebil som det nødvendigvis ikke er så fryktelig farlig med de første par rundene på bane..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bytte chassie når du skal bruke den helt opp?

Dessuten så må 80% av all kladdinga som er gjort på bilen din kappes og sveises skikkelig.

Gule lykter, først ute? nå har jeg hatt ORIGINALE gule lykter i 2 år... ikke lamin-x

hvite e28r har det vært siden 1983.

skjønner ikke hvorfor du skal lage så mye styr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gutter, la nå det være da, trenger ikke å lage kaos pga en kommentar joachim hadde! ;)

jeg er uansett spent på planen videre med nye e**'n din! ;)

+1 på den.

Dette er ein av grunnene til att mange er lei av Bimmers, folk er så dramatiske :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant, men vi må ikke henge folk pga en kommentar. Det er ikke godt å få med seg alt som har skjedd opp igjennom årene når en er ung, all respekt for det. Slik er det bare. Når jeg meldte meg inn her på bimmers, så var nok ikke Joachim bilinteressert engang ;) Så vi må ta hensyn til at noen er yngre i gamet enn andre, istedenfor å skyve dem bort.

MEN... Da jeg monterte gule lys på E34 for 14 år siden og 18" Azev - DA fikk jeg mange rare blikk... "De fete felgene, og GUUUULE lys ???? Er han helt idiot???" var den typiske tanken folk gjorde seg. Men tøft var det, og mange blikk fikk den bilen - ingen tvil om det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det jeg prøvde og si var at det ikke var mange her på forumet som hadde e28 som de skulle ha banebil av når jeg starta, det var vell rune her inne som hadde hvit med gule lykter.. men så begynte alle og skulle ha de hvite, greit det.. så jeg tenkte gule lykter, men det skulle flere ha, så jeg tenkte rusta panser og den looken der, men så kommer jo destroyy med takstativ på hovedtreffet. da gjør jeg heller noe annet, og har aldri sagt at jeg har funnet opp hjulet på nytt, bare prøvde ting som kunne skille seg ut blandt alle på banen.. men uansett, bilen er til salgs, håper noen kjøper så jeg får starta på noe nytt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...