Sjøbuse Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 gjør som meg. jeg har alltid mobilen i lommen. er jeg i tvil angående biler jeg parkerer ved. så tar jeg bilder før jeg går inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heatstroke Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 gjør som meg. jeg har alltid mobilen i lommen. er jeg i tvil angående biler jeg parkerer ved. så tar jeg bilder før jeg går inn. Hadde Bimmers hatt en "liker" knapp hadde jeg trykket liker på den posten der. Som tidligere nevnt i tråden, synd folk har så lite respekt for andres eiendom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bradbury Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2011 gjør som meg. jeg har alltid mobilen i lommen. er jeg i tvil angående biler jeg parkerer ved. så tar jeg bilder før jeg går inn. Ja, jeg pleier å gjøre det iblant, men ikke når det regner. Da memorerer jeg heller nummeret på den jeg anser som mest sannsynlig kan kjøre i meg, så noterer jeg det ned når jeg har kommet innedørs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bradbury Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 Jeg mener at jeg i dag så skraphaugen som kjørte på meg forrige torsdag, men jeg rakk ikke å se mer enn at det var en Subaru Outback med regnr som begynte på "DH96". Finnes det noen mulighet for å finne ut resten. Det ideelle hadde vært om Politiet el.l kunne gjort et filtersøk og fortelle meg hvem som er eier av det som må være den eneste bilen i området som passer beskrivelsen, men jeg tviler egentlig på at jeg vil få utlevert denne informasjonen. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Jeg tviler også på at politiet er interessert i å bruke ressurser på dette.. Dessverre.. Du kan jo ta deg en skikkelig runde her da: http://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Eie+og+ ... trollfrist Jeg har opplevd ca det samme selv, men jeg får meg bare ikke til å konfrontere personen jeg tror står bak ugjerningen. Er noe med at en helst vil være 100% sikker før beskylder noen for sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bradbury Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 100 % sikkerhet vil jeg aldri kunne oppnå uansett, men om jeg finner bilen, så kan jeg se etter blå lakk på høyre forside. Finner jeg det, da er det nok for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Japp.. Jeg sjekker tilogmed DH96100 for deg nå. Så har du ihvertfall en begynnelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bradbury Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 Hehe, det var der jeg også begynte. Like etterpå kom jeg til en Subaru og holdt på å få ereksjon. Det var dessverre ikke en Outback. Jeg hadde fått med meg mer av nummeret om jeg ikke hadde kink i nakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Min Volvo 244 fikk en godt synlig bulk i bakdøren i forrige uke mens den sto parkert utenfor der jeg bor. En eller annen hvit bil har vært borti den med støtfangeren sin ser det ut som. Jeg ble lettet når jeg så det var en lapp under vindusviskeren. Men det var en reklamebrosjyre for Egon Restaurant. Selv om denne bilen har noen mindre bulker, litt overflaterust, og matt lakk er det ekstremt irriterende at noen er frekke nok til å stikke av uten å si fra at de skadet en annens eiendel. Om dette hadde vært en bil i fin stand ville jeg blitt GREIT forbanna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Haha, vet du hva.. Jeg har en kjempesnill kompis! Kun to outbacker har regnr som begynner på DH96, her er de: DH96435 -> SUBARU OUTBACK (I-II) 2.5 DH96453 -> SUBARU OUTBACK (I-II) 2.5 Begge to er røde. Da er det bare for deg å sende Reg og sende til 2282 så får du navn på eier og hvor eier bor meener jeg. Da bør du stå igjen med 1 bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bradbury Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 Fucking sweet! Da har jeg navn og adresse. Mange takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Skulle poste et brev i stad. Stod LENGE i butikken da det var mye kø. Når jeg kommer ut sitter en jente i tenårene slik at hu har baken og jakken på høyre forskjerm. Hvor tette er folk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThorU Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Fucking sweet! Da har jeg navn og adresse. Mange takk! Hold oss gjerne oppdatert med hvordan saken går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bradbury Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 goty, håper du kjeftet henne huden full! Angående saken min så bor denne fyren i en blokk bare 2-300 meter fra der jeg bor. Jeg føler jeg burde ha lagt merke til denne bilen dersom han parkerer i gata, men det har jeg altså ikke gjort. Jeg tipper han har en garasje og da blir det fort mer vanskelig å få knipset bilder av fronten. Kanskje jeg må ta en stake-out en dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoslags Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Veldig irriterande når sånt skjer. Eg fekk en stor bulk i gamlebilen mens eg var på jobb. Ingen som tok på seg skylda Du må iallfall følge opp saka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå