SAF Skrevet November 11, 2012 Forfatter Share Skrevet November 11, 2012 Ja.. Da var nok livet for bmw'n over for den gangen her.. Ble kasta inn i en fjellvegg igår kveld, bilen er vel vrak den gangen her.. Rammevanger er vridd tvers av å står bøyd så si igjennom motoren på venstre sida.. Men heldigvis klarte alle i bilen seg bra, det som betyr noe! Menmen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 kjørt for fort eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Therese89 Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Ja.. Da var nok livet for bmw'n over for den gangen her.. Ble kasta inn i en fjellvegg igår kveld, bilen er vel vrak den gangen her.. Rammevanger er vridd tvers av å står bøyd så si igjennom motoren på venstre sida.. Men heldigvis klarte alle i bilen seg bra, det som betyr noe! Menmen.. [ Bilde ] alle venta på det! idiot bak ratte^^ han pappa er vell ikke blid nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet November 11, 2012 Forfatter Share Skrevet November 11, 2012 Får passe kjeften din litt du Få deg jobb vettu, så kanskje du å har råd til å betale sjøl! Er ikke veldig fornuftig å henge på esso dagen lang... Mer stabil enn deg, så da er jeg fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Lov å spørre hvordan dette skjedde? Trist, men viktigste er at alle klarte seg, E60 går å skaffe igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 ikke alle som takler å ha carbon panser hehehe. men er domt når sånt skjer håper det ordner seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet November 11, 2012 Forfatter Share Skrevet November 11, 2012 Var glatt, fikk sladd bortover, tok tak å der bare reiv det rett ut i grøfta.. Blanding av is å asfalt.. Bilen fikk bra fart ut skråninga å traff kanten på steinveggen med venstre sida, ble kasta 180 grader rundt å der sto vi.. Velta røyk ut av panseret, så var ikke så vakkert syn akkurat da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Uff da, hørtes ikke bra ut. Skummelt føre, men gjelder å tilpasse farten etter forholdene, som alle vet, men ikke alltid like lett. Skal ikke komme her å være noe bedreviter, kan skje alle. Håper alt ordner seg hvertfall Røyken var vel sikkert kjølevæske? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet November 11, 2012 Forfatter Share Skrevet November 11, 2012 Ja, knuste radiator osv.. Fort gjort ja, men har vel lært litt nå fårn tru! Var en hard smell, jævli hardt å.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Therese89 Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Får passe kjeften din litt du Få deg jobb vettu, så kanskje du å har råd til å betale sjøl! Er ikke veldig fornuftig å henge på esso dagen lang...Mer stabil enn deg, så da er jeg fornøyd nei det er nok du som får passe din jeg har permisjon jeg så det jeg har råd til å betale sjøl jeg! ingen andre som betaler alt for meg! Heng på esson? er det galt å ta en kaffe med venna før man driv seg videre te å hjelpe en kompis med å pusse opp hus å nå.. Stabil, du??? det er vell ingen som syns som kjenner te deg en som anmelder folk uten noen grunn! seeeeeriøst, du slit når du ikkje ha dessa penga å skryte ta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet November 11, 2012 Forfatter Share Skrevet November 11, 2012 Du som anmeldte meg uten grunn heter det! Men ikke skriv noe her, skal ikke ha noe dritt ifra deg inne her Du vet svært lite om hvem som betaler bilen mine eller ikke, jobber faktisk for å ha råd til å ha den... Å hvor mye peng jeg egentlig har, vet du lite om Har nok til å hente en ny e60 for å si det sånn De fleste i Dalen har lik mening om deg, å det skjønner jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 bitch på pm heller da synd med bilen! er ikke lett å ha nyere bil når man er 18/19. opplever akkurat samme selv. misunnelse til de grader fra mange. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet November 11, 2012 Forfatter Share Skrevet November 11, 2012 Enig der, blir så forbanna lei.. Joda, det var synd det.. Men de jeg hadde med i bilen er kompiser å dame som betyr mye, så lenge alle klarte seg så bra som de gjorde med tanke på bilen, så er jeg utrolig glad! Såklart er det kjipt med bilen, men føler det var en lærepenge når alle klarte seg.. Sjalusien er stor hos mange! Men er bare å jobbe, men enkelte gidder ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 sant det, viktigeste er jo at alle er i godt behold. sånn sett må du være glad det var såpass ny og sikker bil. hadde nok muligens sett mye verre ut det krasjet der i en gammal rusta rånebil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Oida, hvor surt .. Var en pen bil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå