Gå til innhold

18 årsbilen! :)

SAF
 Share

Anbefalte innlegg

Ja.. Da var nok livet for bmw'n over for den gangen her..

Ble kasta inn i en fjellvegg igår kveld, bilen er vel vrak den gangen her.. Rammevanger er vridd tvers av å står bøyd så si igjennom motoren på venstre sida.. Men heldigvis klarte alle i bilen seg bra, det som betyr noe! Menmen..

2hpddtg3ejh0cqiootwl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 351
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja.. Da var nok livet for bmw'n over for den gangen her..

Ble kasta inn i en fjellvegg igår kveld, bilen er vel vrak den gangen her.. Rammevanger er vridd tvers av å står bøyd så si igjennom motoren på venstre sida.. Men heldigvis klarte alle i bilen seg bra, det som betyr noe! Menmen..

[ Bilde ]

alle venta på det! idiot bak ratte^^ han pappa er vell ikke blid nå :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var glatt, fikk sladd bortover, tok tak å der bare reiv det rett ut i grøfta.. Blanding av is å asfalt..

Bilen fikk bra fart ut skråninga å traff kanten på steinveggen med venstre sida, ble kasta 180 grader rundt å der sto vi.. Velta røyk ut av panseret, så var ikke så vakkert syn akkurat da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får passe kjeften din litt du :) Få deg jobb vettu, så kanskje du å har råd til å betale sjøl! Er ikke veldig fornuftig å henge på esso dagen lang...

Mer stabil enn deg, så da er jeg fornøyd :)

nei det er nok du som får passe din 8) jeg har permisjon jeg så det :D jeg har råd til å betale sjøl jeg! ingen andre som betaler alt for meg! :wink: Heng på esson? er det galt å ta en kaffe med venna før man driv seg videre te å hjelpe en kompis med å pusse opp hus å nå.. Stabil, du??? det er vell ingen som syns som kjenner te deg :) en som anmelder folk uten noen grunn! seeeeeriøst, du slit når du ikkje ha dessa penga å skryte ta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som anmeldte meg uten grunn heter det! Men ikke skriv noe her, skal ikke ha noe dritt ifra deg inne her :)

Du vet svært lite om hvem som betaler bilen mine eller ikke, jobber faktisk for å ha råd til å ha den... Å hvor mye peng jeg egentlig har, vet du lite om :) Har nok til å hente en ny e60 for å si det sånn :)

De fleste i Dalen har lik mening om deg, å det skjønner jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig der, blir så forbanna lei..

Joda, det var synd det.. Men de jeg hadde med i bilen er kompiser å dame som betyr mye, så lenge alle klarte seg så bra som de gjorde med tanke på bilen, så er jeg utrolig glad! Såklart er det kjipt med bilen, men føler det var en lærepenge når alle klarte seg.. :)

Sjalusien er stor hos mange! Men er bare å jobbe, men enkelte gidder ikke det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...