SAF Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Motoren blir slept neddi idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Therese89 Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Muttern kjøpte brukt bil hos en bil selger i mars i fjord. først røyk bensinpumpa og ei uke før Jul fikk hu motorhavari! Hu prøvde å kjempe med han selgern, men kom ikke så langt! Så jeg tok opp kampen, etter en hel dag med mange tlf og sett igjennom papirer og krangel. Fikk jeg til slutt med på at Selgern betaler halvparten ihvertfall. og sta som jeg er satt jeg den på ett verksted her i bygda som jeg kjenner til og har tatt mange sånne jobber. egentlig har hun ikke bevis på noe at det ikke er hennes feil, men fikk halvert prisen ihvertfall.. det var olje-pumpa som bråkutta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2013 Stemmer.. Kjedelig når sånt skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 Selges! Ta konktat for info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 Fått på sommerskoa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 Strøkent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2013 Noen som har eller vet om siderute bak til subaruen? Haster litt..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå