SAF Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2011 Var vel ikke helt hardvoks, men noe som ligna på hardvoks skulle det være... Var noe som skulle brukes etter at lakken hadde blitt rensa iallfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2011 Da har jeg diverse oppdateringer! Lyktesenkere i carbon er montert Nye Baklykter Og et lite prosjekt jeg driver med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Blir litt for mye 18-års bil synes jeg, Men det gjorde seg med nye baklykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 så bedre ut uten lyktesenkerene ellers fin bil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2011 Takk Ja, syns vel kanskje det jeg også, men får heller ta de av etterhvert om det blir for ille Litt for mye 18 års bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Tenkte på målere med blått lys og øyelokka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2011 Hehe, skjønner... Blått lys ble bare sånn fordi alt annet lys i bilen er blått, og øyelokka syns jeg passer greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miklysa Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Likte bilen, spesielt baklyktene! Men lyktesenkerne er jeg ikke så sikker på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2011 Takk for det! Er usikker på de lyktesenkerene sjøl jeg.. Men er iallfall ferdig med instrumentene innvendig nå da Tenker og bytte ut de to fra biltema med sånn som sitter i midten, så alle målerene blir like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 Ser litt discotek ut inni bilen der ja. Blir veldig ungdomspreg på den da, men kan jo være tøft det og, selv om jeg ikke hadde valgt det selv på en sånn bil Men smak og behag. Men lyktesenkeren, den kan du bare gå ut å rive av nå Ellers ser bilen din veldig bra ut den, baklyktene ble bra Lett å bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2011 Hehe, takk for det! Ja, er litt dildall på den, men det er stopp nå, vil ikke at det skal bli overdrivi mye Lyktesenkerene tar jeg nok av igjen og prøver og selge ja, ble ikke så tøft det gitt... Baklyktene var lett og bytte ja, det er gjort på et kvarter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2011 Bygger mer anlegg da, her har du anlegg til en del tusen lapper... Nesten ferdig.. Mangler litt små detaljer som plexiglass, lys osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 Blir artig når du skal skifte bakdempere en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2011 De er helt nye, så tror ikke det er noe problem enda Da har nok ikke jeg bilen lengre ,) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SAF Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2011 Skal jeg stille ut på Gatebil i helga, eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå