viggo E34 Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Skrevet Juni 9, 2011 Nei skilt ble levert da bilrn sto uten motor i en lengre periode da jeg lånte bort bilen åbfikk den tilbake med gåen topppakning å aldri blebseg selv etter den ble bytta så er ikke noe ekstra avgifter for å hente ut skilter
R_S_N_89_bmw Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Nei skilt ble levert da bilrn sto uten motor i en lengre periode da jeg lånte bort bilen åbfikk den tilbake med gåen topppakning å aldri blebseg selv etter den ble bytta så er ikke noe ekstra avgifter for å hente ut skilter oki da var det ikke så dyrt da !!
viggo E34 Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Skrevet Juni 22, 2011 Ingen som trøbg delebil evt bil å hiv motor i!!! Skinn interiøret i sæ sjøl e jo verdt biln + bremsan.
Benhop Skrevet Juni 30, 2011 Skrevet Juni 30, 2011 solgt?. vil ikke selge deler fra den da?. hvor i lande holder du til?
viggo E34 Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Skrevet Juni 30, 2011 sælges kun komplett ellers går den på huggern da jeg ikke gidder å demontere deler. men har en som sier han skal ha den, men han skulle hente den tidlig denne uka men den står no her enda. står i trøndelag ikke langt fra trondheim førstemann med 3 lapper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå