bergeee Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Skrevet Mai 27, 2011 fant jaggu den coupen jeg skulle bytte i som det var sveisa ramme nr på ved et lakk verksted:P ferdig pussa ned klar til lakk. så jeg ringte onkel blå og de skulle se på det så fort de fikk tid:P
Tom K Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 så fort politiet får tid? uke 49 da eller ?...du skulle sagt at det stod en gammel BMW med falske papirer og et lik i kofferten, da hadde de vært der på 2 min
Ballder Skrevet Mai 28, 2011 Skrevet Mai 28, 2011 ..selvsagt ikke norsk nei Og din utfyllende forklaring på den uttalelsen er?
Z1 Skrevet Mai 28, 2011 Skrevet Mai 28, 2011 ..selvsagt ikke norsk nei Hva skal jeg gjøre om jeg finner bilen ????
bergeee Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Skrevet Mai 29, 2011 ..selvsagt ikke norsk nei Og din utfyllende forklaring på den uttalelsen er? altså. er jo utlendiger som han her som lager kvalme og dårlig rykte for utlendiger. sier ikke at det ikke finnes mange reale utlendiger, bare at det er alt formange av de som ikke er det:) fikk faktisk en artig meldig av han her tiligere i dag. på den sto det nøyaktig dette: Husk en ting alle albanerne i skien holder et øye med deg:) du er ferdig så ikke vis deg igjen koslig meldig:)
Tom K Skrevet Mai 29, 2011 Skrevet Mai 29, 2011 den meldinga hadde jeg gått til politiet med, det kan tolkes som en drapstrussel så dette er ganske alvorlig
Ballder Skrevet Mai 29, 2011 Skrevet Mai 29, 2011 Ser den, men er vel en liten andel av oss såkalte "ekte" nordmenn" som lager dritt også. Men i grunn ganske uviktig i denne saken synes jeg. Kan virke som om du har kjørt deg inn i en fin handel der nå ja... Er beklageligvis i slike tilfeller det kan føles godt med såkalt rygg dekning.
lamar81 Skrevet Mai 29, 2011 Skrevet Mai 29, 2011 Du nevnte Elmholt Allé, mener du bilen kan befinne seg der? Bor ikke langt unna, kan sjekke området....
bergeee Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Skrevet Mai 29, 2011 ja. fått nyss om at den står der:) hadde vert helt supert om en kunne stikki innom og sett:) ja. bare koslig det da:) at alle albanerane er etter meg. har jeg litt og henge figra i framover og:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå