Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe spes jeg må passe på?

Prøvd meg litt før og da mener jeg skiva satt fast i ett eller annet. Jeg fikk løsnet den men den ville ikke av.

Foran gikk mye enklere...

Tips mottas med takk!

:D

Skrevet

Skivene bak sitter som oftest fast i bandene til håndbrekket. Det blir slitekant innvending og da henger de fast. Skift hele dritten til håndbrekket i samme slengen når du skifter bak.

Skrevet

Ok, det stemmer nok bra ja. Var litt usikker på om det var noe på innsiden der som satt fast...

Hvis jeg tar i skikkelig, vil jeg da røske alt fra hverandre og deler rase ut? -He he...

Håndbrekket blir ekstremt lite brukt siden det er automat og det er veldig stramt og tight...

Skrevet

er nok ikke bare å røske.. det har jeg prøvd x antall ganger før. hvis skivene absolutt ikke vil av, så er du nødt til å slakke håndbrekket så bremsebåndene trekker seg tilbake. slitekanten kan bli ganske grov!

Skrevet

hvis du tar en lommelykt å lyser inn i ene bolthullet på skiva, og roterer skriva sakte rundt, så skal du kunne se et lite drev. hvis du klarer å se det drevet så kan du ta en skrutrekker og rotere det drevet rundt, enten opp eller ned. du merker om den da strammes eller slakkes. du skal slakke.

finner du ikke drevet kan du vel løsne fremme ved håndbrekket ja. på noen biler sitter justeringa midt under bilen omtrent. bare å følge håndbrekkwiren fremover, så ser du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...