Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjekk over S50'n med cockpitshine med meget ok resultat :) ellers satt inn nye pærer i grøftelysa på M3'n

316jpqpssgmezvfg9wm3.jpg

Er ikke flink å ta etter bilder, men før bilder er d jaggu ennda verre med :P

Skrevet
vaska og polerte z3,n men det var i går kvell .skall legge på et lag til med polish nå etter på

Polerer du to ganger med samme middelet? Polishen blir ikke liggende egentlig, du gjør bare lakken glatt. Må legge på voks om det skal holde..:)

Skrevet

Det ble meget fint. Lyser like sterkt som mine hella facelift lykter.

Hvor har du fått fatt i "ringene" du har i grillen nede? Har lenge hatt lyst å sette dette i min.

Skrevet
vaska og polerte z3,n men det var i går kvell .skall legge på et lag til med polish nå etter på

Polerer du to ganger med samme middelet? Polishen blir ikke liggende egentlig, du gjør bare lakken glatt. Må legge på voks om det skal holde..:)

er voks av merke glare er ti ganger medre en noe annet . skall legges i to omganger først en gang vent minst 24 timer så andre gang for forseiling .av lakken .resultatet blir veldig bra . :shock:http://www.glare.no/visartikkel.asp?art=262

Skrevet

Idag fiffet jeg opp pedalene ,med børstet 304.... borret og skrudd fast.... gulle resultat...

lxu8tpo9pdixat8xseqr.jpg

Skrevet
Kjørte og hentet kebab med bilen min idag :)

kebab tralle!!!

jeg har opnet panseret, slått på motoren, hørt på den kvelt seg selv, lokka panseret og satt på en grandis, klarer ikke å tenke på de problemene der idag:p

Skrevet

Fylte bensin

Skikkelig vask

Polering av absolutt alt som kan poleres

Støvsuga

Skinnrens og behandling

Motorvask + tilsetning av litt midler som får den til å se ut som ny! (AutoGlym Bumper Care)

Sikla på diverse saker på GS :D

Skrevet

Tok like greit vask av bil, og fikk kjøpt meg "ringer" til å ha i grillen nede. Litt usikker på hvordan jeg skal feste dem. Silikon av noe slag virker som en god plan :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...