Arban Skrevet Juli 14, 2011 Share Skrevet Juli 14, 2011 Gjekk over S50'n med cockpitshine med meget ok resultat ellers satt inn nye pærer i grøftelysa på M3'n Er ikke flink å ta etter bilder, men før bilder er d jaggu ennda verre med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet Juli 14, 2011 Share Skrevet Juli 14, 2011 vaska og polerte z3,n men det var i går kvell .skall legge på et lag til med polish nå etter på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juli 14, 2011 Share Skrevet Juli 14, 2011 vaska og polerte z3,n men det var i går kvell .skall legge på et lag til med polish nå etter på Polerer du to ganger med samme middelet? Polishen blir ikke liggende egentlig, du gjør bare lakken glatt. Må legge på voks om det skal holde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2011 Satt inn ny MTEC V.3 angel light . Det lyser utrolig bra på daglys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juli 14, 2011 Share Skrevet Juli 14, 2011 Det ble meget fint. Lyser like sterkt som mine hella facelift lykter. Hvor har du fått fatt i "ringene" du har i grillen nede? Har lenge hatt lyst å sette dette i min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2011 Det ble meget fint. Lyser like sterkt som mine hella facelift lykter.Hvor har du fått fatt i "ringene" du har i grillen nede? Har lenge hatt lyst å sette dette i min. Ruller du ned på siden viewtopic.php?f=6&t=188049 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet Juli 14, 2011 Share Skrevet Juli 14, 2011 vaska og polerte z3,n men det var i går kvell .skall legge på et lag til med polish nå etter på Polerer du to ganger med samme middelet? Polishen blir ikke liggende egentlig, du gjør bare lakken glatt. Må legge på voks om det skal holde.. er voks av merke glare er ti ganger medre en noe annet . skall legges i to omganger først en gang vent minst 24 timer så andre gang for forseiling .av lakken .resultatet blir veldig bra . http://www.glare.no/visartikkel.asp?art=262 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dudis Skrevet Juli 14, 2011 Share Skrevet Juli 14, 2011 Idag fiffet jeg opp pedalene ,med børstet 304.... borret og skrudd fast.... gulle resultat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Juli 14, 2011 Share Skrevet Juli 14, 2011 Kjørte og hentet kebab med bilen min idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet Juli 14, 2011 Share Skrevet Juli 14, 2011 byttet oljefilter, olje, luftfilter, topdeksel pakning og tennplugger idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Byttet abs-sensor idag. Imorgen blir det å hente ratt og baklykter for så å montere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Kjørte og hentet kebab med bilen min idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danny91 Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Kjørte og hentet kebab med bilen min idag kebab tralle!!! jeg har opnet panseret, slått på motoren, hørt på den kvelt seg selv, lokka panseret og satt på en grandis, klarer ikke å tenke på de problemene der idag:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornizz Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Fylte bensin Skikkelig vask Polering av absolutt alt som kan poleres Støvsuga Skinnrens og behandling Motorvask + tilsetning av litt midler som får den til å se ut som ny! (AutoGlym Bumper Care) Sikla på diverse saker på GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Tok like greit vask av bil, og fikk kjøpt meg "ringer" til å ha i grillen nede. Litt usikker på hvordan jeg skal feste dem. Silikon av noe slag virker som en god plan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå