Gå til innhold

Hva gjorde du med din bil idag?

mudbug
 Share

Anbefalte innlegg

Byttet xenonpærer i dag. \:D/

Hadde fått lillaskjær i den ene og det irriterte vettet av meg. Oppdaget også at de som sto i ikke var av samme merke. Så nå er alt på stell! ;)

hmm har litt lillaskjær i den ene min også.. eller de er hvertfall ikke like.. hvilke nye brukte du? måtte du koble av batteri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm har litt lillaskjær i den ene min også.. eller de er hvertfall ikke like.. hvilke nye brukte du? måtte du koble av batteri?

Brukte disse: http://qwt.no/d2s/C_15151_275_583_587

Bytte gikk som om det var en vanlig halogen, trenger ikke koble fra batteri. Det eneste er at det på min bil (e39) er en plastmansjett som holder den på plass. Den er skrudd på m. 3 torx-skruer og kan være litt pludrete. Kanskje det er lettere på din bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte disse: http://qwt.no/d2s/C_15151_275_583_587

Bytte gikk som om det var en vanlig halogen, trenger ikke koble fra batteri. Det eneste er at det på min bil (e39) er en plastmansjett som holder den på plass. Den er skrudd på m. 3 torx-skruer og kan være litt pludrete. Kanskje det er lettere på din bil.

Oki de var jo billige også.. Ja ikke satt meg inn i jobben men det skal nok gå greit..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine xenon har blitt grønne.... på tide å bytte?

Høres sånn ut ja. ;)

Tror jeg må vurdere å bytte ballastene mine også, er ikke alltid pærene tenner, må slå lysene av og på noen ganger for at det skal bli liv i begge pærene. :?

Noen som vet om noen billige, evnt. har noen liggende som jeg kan få billig? Vet at koed.no har for ca. 1600,- stk. pluss frakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke sett denne tråden før jeg.. menneh.. siste 2 mnd har jeg bytta alt karosseri foran a-stoplen, hele venstre bakskjerm, indre og ytre kanal samt store deler av gulvet mellom a og b-stolpe på høyre side, lagd ny torpedovegg på høyre side, sveisa gulv bak førerstol, satt inn vipperuter bak, lagd ny eksos, og lakkert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skrudd litt på motoren som skal oppi bilen snart. Har skifta tennplugger, byttet, oljefilterhus simmringer foran og bak, byttet eksosmanifoild fra 3 serie til 5 serie. I morgen så blir det montering av M50 innsug (på M52 B28), dynamo, servopumpe, og ac. Bytte bunnpanna som er fra 3 serie til min 5 serie. Henta også en dobbel 12" Kicker L5 sub, kondensator og forsterker i dag. Blir mye bil skruing for tida. Og det koster også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...