haakon85 Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Byttet xenonpærer i dag. \:D/ Hadde fått lillaskjær i den ene og det irriterte vettet av meg. Oppdaget også at de som sto i ikke var av samme merke. Så nå er alt på stell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Byttet xenonpærer i dag. \:D/Hadde fått lillaskjær i den ene og det irriterte vettet av meg. Oppdaget også at de som sto i ikke var av samme merke. Så nå er alt på stell! hmm har litt lillaskjær i den ene min også.. eller de er hvertfall ikke like.. hvilke nye brukte du? måtte du koble av batteri? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 hmm har litt lillaskjær i den ene min også.. eller de er hvertfall ikke like.. hvilke nye brukte du? måtte du koble av batteri? Brukte disse: http://qwt.no/d2s/C_15151_275_583_587 Bytte gikk som om det var en vanlig halogen, trenger ikke koble fra batteri. Det eneste er at det på min bil (e39) er en plastmansjett som holder den på plass. Den er skrudd på m. 3 torx-skruer og kan være litt pludrete. Kanskje det er lettere på din bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 hmm har litt lillaskjær i den ene min også.. eller de er hvertfall ikke like.. hvilke nye brukte du? måtte du koble av batteri? Brukte disse: http://qwt.no/d2s/C_15151_275_583_587 Bytte gikk som om det var en vanlig halogen, trenger ikke koble fra batteri. Det eneste er at det på min bil (e39) er en plastmansjett som holder den på plass. Den er skrudd på m. 3 torx-skruer og kan være litt pludrete. Kanskje det er lettere på din bil. Oki de var jo billige også.. Ja ikke satt meg inn i jobben men det skal nok gå greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmen12 Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Byttet viskermotor Kan endelig se noe igjen=D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 fylt full tank og sitti og hørt på musikk gleda meg til oppkjøring i morgen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 fylt full tank og sitti og hørt på musikk gleda meg til oppkjøring i morgen:P Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogsland Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Hakke gjort så veldig mye med selve bilen idag at det gjør noe, men jeg har henta mtech 2 sideskjørtene hos lakkerern og kutta frontfangern i tooo. høres skummelt ut men er egentlig på tvers og ikke rett over. på en måte. bilder fins på prosjekttråden min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Bytta panser Har også bestilt coilovers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Mine xenon har blitt grønne.... på tide å bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Mine xenon har blitt grønne.... på tide å bytte? Høres sånn ut ja. Tror jeg må vurdere å bytte ballastene mine også, er ikke alltid pærene tenner, må slå lysene av og på noen ganger for at det skal bli liv i begge pærene. Noen som vet om noen billige, evnt. har noen liggende som jeg kan få billig? Vet at koed.no har for ca. 1600,- stk. pluss frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 pussa ned alpina leppa til e90 n i dag begynte bli plagsomt mye steinsprut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Tok ut girkassen.... Puh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLag Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 ikke sett denne tråden før jeg.. menneh.. siste 2 mnd har jeg bytta alt karosseri foran a-stoplen, hele venstre bakskjerm, indre og ytre kanal samt store deler av gulvet mellom a og b-stolpe på høyre side, lagd ny torpedovegg på høyre side, sveisa gulv bak førerstol, satt inn vipperuter bak, lagd ny eksos, og lakkert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Har skrudd litt på motoren som skal oppi bilen snart. Har skifta tennplugger, byttet, oljefilterhus simmringer foran og bak, byttet eksosmanifoild fra 3 serie til 5 serie. I morgen så blir det montering av M50 innsug (på M52 B28), dynamo, servopumpe, og ac. Bytte bunnpanna som er fra 3 serie til min 5 serie. Henta også en dobbel 12" Kicker L5 sub, kondensator og forsterker i dag. Blir mye bil skruing for tida. Og det koster også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå