kossmaster Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 stilt inn hovedlyktene etter xenon konvertering, og et mislykket forsøk på og montere subben baki av ukjent grunn ble det ikke liv i subben, sansynligvis pga at batteriet var flat da jeg skulle starte etter at jeg hadde plukket ned alt igjen men fikk ihvertfall lagt kabel til takhøytallerne, 58ah 450a er ikke dette litt lite ? for en 99 mod 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet November 22, 2011 Forfatter Share Skrevet November 22, 2011 Vasket bilen igår. Settet på nye M5 lister på døra og M5 entringslister. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Stiligt med nye lister, har selv nettopp kjøpt slike, dog ikke montert enda. Fikk også skrudd igår kveld, fikk motor oppi bilen og på girkassen, var litt stress det siste. Ellers fikk jeg kobla sammen mye oppi motor rommet. Muligens det blir oppstart idag på 2.8 maskinen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Riktignok ikke gjort idag eller igår, men bilen har fått oljebehandling hos Funderud i Eidsberg. De brukte iallefall nok olje, det tøyt ut av alle mulige hull og åpninger. Neste på lista er ny spiller og toppdekselpakning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Aff, har ikke ord for hvor lite sans jeg har for emblem-tuning. Men er nå deres biler =) Har bestilt deler til banebilen i dag. Omp-ratt, M3 frontfanger og komplett sats med vannavkjølt intercooler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Hadde det nå enn bare stått ///M hadde jeg støtte dette, men ///M5 og ///M3 emblemer på andre biler enn orginale ///M biler er jeg ikke noe for. Har fått byttet Klipsa på vindusheisene idag, da det en klipset var knukket. Forøvrig skiftet ett hjullager på en kollega sin e39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Har endelig fått nytt lokk til ekspansjonstanken. Skal bytte slitasjesensoren bak, men ikke i dag da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Jeg kjører BMW , så jeg trenger ikke å gjøre noe med bilen vær dag. : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Jeg kjører BMW , så jeg trenger ikke å gjøre noe med bilen vær dag. : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Har montert fuelrail, ledningsnett, hjerne, eksos, kjøleslanger, bensin slanger osv. og fikk start på den nye motoren blir spennende å se på første prøvetur om jeg merker noe forskjell. da den nye skal ha ca 60 hk mer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Da var det dagens store økt. Eller tok 2,5 time. Og selvfølgelig den store klokeboka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 hvordan er ''klokeboka'' å bruke? har vurdert en sånn men liker ikke svensk... prosjekt du har der ja...:=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Den boka er gull, jeg har kjøpt den engelske på biltema, for jeg liker heller ikke svensk.. Sette på ny topp i morgen kanskje, om jeg gidder. Hehe, burde ikke ta så lang tid om jeg får litt hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 aha får vurdere den engelske da.. så får man lært litt språk også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet November 25, 2011 Share Skrevet November 25, 2011 Bytta til polyforinger i bakstillinga på 540'en og byttet framdempere på 540, 525tds, og 520'en. Byttet bremser og bremseskiver på 525tds'en. Begynner og nerme seg klar til etterkontroll no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå