BredeB Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 tatt ut alt i bagasjen og finni enda mere rust.. haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmTrading Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Bytta turbo, flytta luftfilter til kjøligere plassering og Eu godkjent bilen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 Byttet ABS sensor idag, måtte boret sensoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Vaska og satt på sommerhjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 lagt ut bilene for salg/bytte i cab viewtopic.php?f=38&t=222764 viewtopic.php?f=38&t=205022 liten snikreklame hehe holder og på å sveise rust i jekkfestene på 323is'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 Igår skiftet jeg oljefilterhus pakning, vannpumpen og termostathus Idag byttet bak støtdemper og forstillingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rønningen Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Tok knekken på kardangen, så nå blir det esab sperre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Sjekket plast delen inni hjulbuen, den hadde sprekt. Bestiller ny imorgen. Vanlig: noe borti 150 kr, med bremselufting som jeg har:800 kr hehe great Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 I går vaska bilen lett og spylte godt under siden jeg skulle ha den på eu sjekk i dag tidlig.I dag: Fått sleden EU godkjent uten feil! glemte å spørre verkstedfyren på NAF om han så noe svineri under bilen eller lignende, men eneste han nevnte var svetting på kardangen... men men... "null hull" som tannlegen ville sagt det En fin dag Brukes samme uttrykket selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Vaska den inn- og utvendig! Deeeeilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Skiftet panser emblem Gamle : Nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 handla meg 325cab og 325ix og 16"borbet a felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Kr Skrevet April 7, 2012 Share Skrevet April 7, 2012 Jeg monterte 3M steinsprut tape bak hjulene i dag, det var på tide. Mye hakk i lakken allerede... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 bytta til sommerhjul igår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Skulle ut å kruse en tur, men når e vridde om så kom det bare tikkelyd fremi maskineriet, bytta batteri på mandag, så blei litt skuffa, men kjente på lampa bak i trunken så var det varmt rundt heile, så no har e fullada batteri og koblet ut lampa. Så får vi se i mårra om den starta:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå