anderse36 Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Byttet veivhusvent og loddet traverskabel til abs/asc på e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thommas88 Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Tatt ut setene for rengjøring. Vasket felg og motorrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Vasket godt innvendig for første gang etter kjøp av bilen...jaggu på tide. Lurer på å plukke ut setene og virkelig rense godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 fikk satt i ny abs sentral og fikset katalysator som lagde irriterende rasle lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 flytta på de til den "nye" grusplassen (dvs har gravd og fylt med 0-30 grus/subbus) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Vaska 1999 320d, og bytta baklamper på 1971 2000Touring - ble bra det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Montert på M5 sidespeil. Men el-justeringa funka ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Montert på M5 sidespeil. Men el-justeringa funka ikke må koble riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmen12 Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Byttet motorolje+filter, bremseklosser og bremseskiver foran... Lagde meg ekstra arbeid ved å knekke bolten til kaliperen når alt var ferdig =( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Montert på M5 sidespeil. Men el-justeringa funka ikke må koble riktig "Plug and play" kontakt mot identisk kontakt Men det er jo typisk det når noe skal monteres på min bil, så skal det selvfølgelig ikke gå. Jævlig kjipt om motoren har tatt kvelden. Fikk bare montert på ene sida, for akkurat i det jeg fikk demontert dørpanelet og skrudd ut de tre skruene som holder speilet, ja så begynne det jo seeelvfølgelig å pissregne. Skrudde så skruene glødet for å slippe å få basseng inni døra. Funker ikke det på andre siden i morgen heller, vell da kan vi se bort i fra defekte motorer i speilet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 flytt over ifra org speilet, sikker på der e motor da? å ikke bare pluggen liksom:P? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Jo det er med e-motor og varme i speila. eneste som er forskjellen er at m5 speilene kan kobles til memory, og det har ikke min.. men det skulle ikke ha stort å si? Studerte det litt før jeg bestile, og forstår det sånn at eneste forsjellen er at pinnene til eventuell memory uteblir i relèet i døra? Mao ingen spenning på 2 av pinnene i kontakten @ El-justeringa burde fungere. Bare den kretsen får spenning den, så burde jo den være fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 Montert på M5 sidespeil. Men el-justeringa funka ikke Du mener autofold??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Nei. Justering av glasset i forskjellige vinkler Om jeg skulle hatt autofold måtte jeg jo bestilt bryter, relè og lagt opp for dette. Disse er ikke automatisk innfeldbare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Om det er speil med minne, så skal de ha strøm kontinuerlig... ikke-memory-speil har strøm kun når de justeres og da blir speiljusteringa helt annerledes... Så du må nok legge opp strøm til speilene også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå