thommas88 Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Hjelper en venn med å finne problemet til at motoren blir for varm. Termostat eller vannpumpe.. E36. Tipper vannpumpe siden det er plast.. Min gikk i 100 biter inni motoren i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 parkerte brukstds'n INNI garasjen, ekke dårlig bare det her i gården altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 25, 2012 Share Skrevet Desember 25, 2012 satte inn skinnstoler framme i e34 tds touringen, men sliter litt med å demontere bakseteryggen, noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 Var i garasjen og startet den opp så den fikk gå seg varm og satte på litt vedlikeholdslading på batteriet Lenge til det er vår enda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 overdrev litt under lasting så knuste bakruta på e34 touringen, så måtte bytte til en jeg hadde liggende når jeg kom hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 Røska ut pollenfiltret på en e36 jeg nylig kjøpte, blei jaggu fart på lufta da ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Sveise sveise sveise golv, innersjerm å dempertårn, e28 seff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Desember 31, 2012 Share Skrevet Desember 31, 2012 Slang på reservehjulet foran, nyttårs pang sa det i hjulet gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Desember 31, 2012 Share Skrevet Desember 31, 2012 Slang på reservehjulet foran, nyttårs pang sa det i hjulet gitt kjedlig! var jævlig gode dekker det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 31, 2012 Share Skrevet Desember 31, 2012 Igjen...HVA er greia med folk fra telemark og "dekker"!!?!?!???!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Desember 31, 2012 Share Skrevet Desember 31, 2012 Vaska bilen, kjedelig å se den skli ned bakken på isen mens jeg spylte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yngve_bmw Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 Bona bilen og oppdaga urovekkende mange små rustbobler i lakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbpE30 Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 Samme her,, vasket og fant et par rustbobler.. blir innom bmw i morgen for å høre va garantien sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Januar 3, 2013 Share Skrevet Januar 3, 2013 Kjørte bilen hjem i dag, etter et par år med reprasjoner:P Gikk jo nesten knirkefritt... Stoppet et par ganger i oppoverbakke, dårlig bensinpumpe tror jeg? Motor taklet flatmark best:) Rart å kjøre noe som man har skrudd å plagdes med så lenge! Ligget mer under/over/inni enn jeg har sittet bak rattet! E34 91 mod 520. Motor høres veldig bra ut. -topp,pakning,termostat,vannpumpe,el-feil.. mer el feil. knekte traversskruer osv helvette. Tilogmed fått scootern i orden! Vi får gi dama skylda, positiv energi er aldri feil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Januar 3, 2013 Share Skrevet Januar 3, 2013 Igjen...HVA er greia med folk fra telemark og "dekker"!!?!?!???!?!? Mangel på Norsklærere i fylket vil jeg tro:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå