Manovi Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2011 Da har jeg montert dynavin, bilder kommer snart må bare si at jeg er meget fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2011 her er noen bilder under instalasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2011 her er noen bilder under instalasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2011 som dere ser så sitter ikke klimakontrollen som den skal, fikk selvfølgelig feil del av GS.. MEN skal bestille riktig holder slik at det blir 100% strøkent! jeg fikk litt bedre lyd i bilen nå og i går så gutta på 300 filmen i bilen xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 26, 2011 Share Skrevet Juni 26, 2011 Ble bra detta bro "This is Tønsberg!!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2011 THIS IS TØNSBERG!!!!!! jejeje føler klimakontrollen er litt jalla... men den henger ikke ut sånn som på bilde lenger. Med litt dobbelsidig teip ble det en ok midlertidlig løsning Takk Kny for hjelp <3 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 26, 2011 Share Skrevet Juni 26, 2011 Drit rått! Kenneth begynner å bli rutinert på dette nå. Kan begynne å installere dette for folk han Løfter helthetsinntrykket av interiøret så mye synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 26, 2011 Share Skrevet Juni 26, 2011 Ble pent dette ja, interiøret blir så mye penere med denne spillern Very nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Juni 26, 2011 Share Skrevet Juni 26, 2011 Pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2011 Litt helgekos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 *LIKER* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Det ble nice Dette løftet inntrykket veldig innvendig. Lyst på sånn selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Nice. blir mye penere med sånn spiller, har sånn selv i min E39 og det ser mye mer gjennomført Funker tv`n i din?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Dette var meget bra ja, syns bilen ser nyere ut også med den spilleren eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå