SveinE46 Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Hei Har en E46 320i, limited edition Individual line, 2001 modell. Den har gått ca 165 000, fulgt alle servicer. Den har skinn interiør(MEGET pent), varmeseter, eibach senk, nylig eu-godkjent. Svart lakk og brunt skinn. Hva er ca prisen på hva dette er verdt? (hvis man ser bort fra litt riper og sånt, da den skal på lakk nå snart) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Har du sett på finn.no og sett hva tilsvarende bil ligger på? Det vil gi deg en idè om hva andre folk selger den til. Mener du den er verdt mer enn hva dem har priset så setter du litt høyere. Og hvis den ligger ute en god stund uten respons skjønner du fort at du kanskje'' har priset for høyt. Husk at når du selger bruktbil så er ikke prisen ''hva du mener du fortjener for den'' men hva markedet er villig til å gi for den. =) men sånn som jeg gjør: pris heller litt for mye først... og gå ned i pris hvis det er 0 respons etter mye tid. For.. du vil IKKE prise for lavt og selge den til lav pris når du kunne ha fått mer for den, med mindre du trenger pengene ASAP håper dette hjelper litt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SveinE46 Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2011 Jeg vet hva de andre ligger på, men i og med at det er en individual utgave, som er veldig spesiellt så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Det at bilen er en Individual Line er et stort + ... hvis bilen ellers er velholdt og har et komplett servicehefte. Jeg har selv en E46 fra 2003 og jeg vet at en såpass gammel E46 dessverre ikke uten videre er rustfri og mekanisk 100% i toppstand. Rustbobler og småproblemer hører til dagsordenen... selv om modellen ellers absolutt holder seg godt. Faceliftmodeller oppnår bedre priser enn prefacelift modeller. Normalt får man ikke betalt for ekstrautsyr når det gjelder bruktbiler, men ekstrautstyret kan være avgjørende selling points. Jeg vil mene at det er tilsvarende med en Individual Line. Får du kontakt med en som bare skal ha din bil pga. komboen lakkfarge/interiør er mye gjort for å selge bilen til en fornuftig sum penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Hugs at prisen på finn, er kva selger håper å få for bilen + omregistreringsavgiften. Når eg skal selge bil eller motorsykkel, so sette eg ein litt meir edrulig pris enn dei fleste. Den prisen er ikkje prutbar. Da rekner eg med at eg får fortere respons og får selt køyretøyet fortare. Å få tlf eller mail ifra tullinga som skal prute, bytte i noko ukurrant o.l. i fleire måneder, gidda ikkje eg! At det er ei stund til neste service og at dekka varer ein stund til er positivt. Når du tar bilder av bilen, skal bilen væra rein! Er ikkje nødvendigt med hundrevis av bilder, men hugs å ta 4-5 bilder av bilen inni. Hugs å ta ut alt som ikkje høyrer til inni bilen. Brusflasker, papir, tlf, småmynter og andre ting er ikkje nødvendigt å få med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå