Dorris Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Hei. Jeg har lest litt i forskjellige tråder her nå, og jeg må si jeg er mektig imponert over visdommen til mange inne her! MEN, d sitter så mange kålhoder der ute, som har hørt at en har sagt d at en ting kanskje kan være sånn, fordi den teorien funka for macgyver i nittenpilogbue! Vist du ikke veit hva du snakker om, kan d ikke da gå ann og holde kjeften sin når folk spør om hjelp?? Er ikke sikkert mange tenker over d, men 90% av de smarte løsningene folk kommer med inne her gjør jo ting bare verre for en som faktisk har ett problem, og kanskje ikke har kunnskap til å forstå f.eks virkningen av en motor! Har du en ting du har prøvd i praksis, og veit at d funker, så er d helt supert, kom med d forslaget, men er d noe du har hørt at kanskje kan funke, så hold kjeft! Dere ødelegger mer enn der hjelper!!! Mvh Kai André Hauglid FRUSTRERT Moderatoredit (S.Hafsmo): Flyttet til "Annet bil og motorprat", samt endret topic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Veldig mye feilstaving i innlegget ditt.... Just so u know...McGyver hadde garantert stavet riktig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Det er også MYE enklere å lese innlegget ditt om du holder deg til bokmål, nå er det jo slitsomt å lese innlegget ditt. Her koster det ikke noe per tegn heller, så jeg ser ingen grunn til å korte ned ord. Men uansett så gjelder det jo det samme her som ellers på Internett. Kommentar til Signaturen din: om du er avkjørt så blir du frakjørt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Også igjen da, hvorfor er detta i Teknisk delen av forumet???? Klarer dere ikke poste riktig når dere skal klage i det minste? Også ere fælt til sutreunger det har blitt her inne i det siste? Ere ikke noen som klager over dialekt, så ere at folk er dumme. Folk kan svare hva de vil på et offentlig forum, slik er det. Herregud. Om jeg vil svare at spjeldrekka på S54 er styrt av en potet med en lyspære mellom fordi det er det på min bil, så ødelegger ikke det noe mer enn at jeg blir sett på som en idiot og før eller siden banna fra forumet. Tips Dorris: Ta en valium og slapp av, detta er slik forum er. Moderatorene har som oppgave og luke ut neka, og det tar tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Det er også opp til personen selv å vurdere hvilke svar og tips som virker relevante for sin problemstilling, om en synes et svar virker dumt, så ganske enkelt la være å prøv/gjør det. I 90% av trådene som blir skrevet her så er det noen som har en feil de ikke finner ut av, og med antall brukere her inne som har hatt sine problemer og løsninger, så er det fort å få mange forskjellige svar og oppfatninger av trådstartes spørsmål. Selv om også bilene er like kan symptomer og feil være både like og individuelle, og løsningene kan være likedan. Har aldri selv sett noen som har fått situasjonen sin forverret av noens forslag, det værste som har skjedd er at det ikke har blitt noen forbedring. Tips til deg Kai, Avisene pleier å ha en side med leserinnlegg som man kan sende inn det man har på hjertet, du vinner kanskje til og med 3 flaxlodd om det er skrevet litt ordentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Også ere fælt til sutreunger det har blitt her inne i det siste? Ere ikke noen som klager over dialekt, så ere at folk er dumme. Folk kan svare hva de vil på et offentlig forum, slik er det. Herregud. Men hva er poenget i å skrive på "dialekt" eller korte ned ord på et offentlig fora? Det gagner jo ikke den som starter tråden, siden mange da ikke leser innlegget. På SMS og meldinger til kjente som foretrekker å skrive på samme vis så er det jo forståelig, men på et offentlig fora skjønner jeg det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Det som burde være et minimum er å forholde seg til forumets regler, deriblant spesielt å etter beste evne skrive bokmål (evt. nynorsk)! Som andre også har nevnt mister en tråd som dette definitivt også mye av slagkraften ved at den er postet i feil del av forumet. Selv er min erfaring at de fleste har fornuftige tips å komme med, og ved å bruke hodet litt selv, samt gjerne litt diskusjon, så er det svært mye god hjelp å hente på bimmers.no, så kanskje du burde passe litt bedre på deg selv og heller være med og prøve på å bidra til å heve nivået her enda mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe36jenta Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Også igjen da, hvorfor er detta i Teknisk delen av forumet???? Klarer dere ikke poste riktig når dere skal klage i det minste?Også ere fælt til sutreunger det har blitt her inne i det siste? Ere ikke noen som klager over dialekt, så ere at folk er dumme. Folk kan svare hva de vil på et offentlig forum, slik er det. Herregud. Om jeg vil svare at spjeldrekka på S54 er styrt av en potet med en lyspære mellom fordi det er det på min bil, så ødelegger ikke det noe mer enn at jeg blir sett på som en idiot og før eller siden banna fra forumet. Tips Dorris: Ta en valium og slapp av, detta er slik forum er. Moderatorene har som oppgave og luke ut neka, og det tar tid. Hahahahahahaaaa! Det er det mest komiske jeg har lest på flere uker, så utrolig godt skrevet Råbra! Poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Det er også opp til personen selv å vurdere hvilke svar og tips som virker relevante for sin problemstilling, om en synes et svar virker dumt, så ganske enkelt la være å prøv/gjør det. er ikke alltid trådstarter som faktisk har problemet skjønner att det kan være dumt heller.. her ute er det alt ifra folk som bare kjører bmw til folk som veit hvordan absolut alt på en bil virker osv, så er ikke alltid folk skjønner att di kan/er på vei til å gjøre noe som faktisk gjør det værre for en... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limbo Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Ro deg nå ned.... enig i at du ikke burde si hva personer skal gjøre om du ikke er sikker, men forslag er jo alltid velkomne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dorris Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 Det er også opp til personen selv å vurdere hvilke svar og tips som virker relevante for sin problemstilling, om en synes et svar virker dumt, så ganske enkelt la være å prøv/gjør det. er ikke alltid trådstarter som faktisk har problemet skjønner att det kan være dumt heller.. her ute er det alt ifra folk som bare kjører bmw til folk som veit hvordan absolut alt på en bil virker osv, så er ikke alltid folk skjønner att di kan/er på vei til å gjøre noe som faktisk gjør det værre for en... Takk. Mulig jeg har skrevt dette dumt osv, men er nå bare dette som er poenget mitt! Og derfor jeg skriver at det er faktisk ikke alle som skjønner hvordan ting virker, å syntes selv den dummeste ting kan virke smart! Men jeg har tydeligvis tråkka på tærne til mange her, så får bare beklage dette! Men jeg har nå sett ved mange tilfeller at folk får ett eller annet hinsides tips, også går de faktisk å prøver det, dette da fordi de har ikke peiling på hvordan en bil funker! De kjører bil, får ett problem, vil løse problemet og spør inne her. Så får de etterhvert ett svar, og da går de naturligvis ut for å prøve dette her. Jeg er fullstendig med på at det er lov til å komme med forslag, og diskutere seg fram til en smart løsning, for det er nå faktisk det ett forum er til! Men, jeg mener også at vist du ikke er bombe sikker på at du har greie på en ting, så vær nå så snill og si noe om d du ikke kan! Og hva feil posting angår, så la jeg ut dette i teknisk forumet, for d er nå faktisk her folk spør etter forskjellige ting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Kan jo se at Dorris har et poeng. Det virker som mange bare slenger inn et forslag helt i det blå, og andre som er bombesikker men tar feil allikevel. Tar selvkritikk jeg også for det hender jeg er usikker men tenker logisk for så å komme med forslag, men skriver da TROR. Syns det er viktig og få fram men likevel gi et tips til trådstarter som han selv kan velge å prøve eller ikke. Nå er det vel ikke så mange råd her inne som kan gjøre problemet større enn hva det var før. Eneste jeg kommer på må være å kjøre bilen på høyt turtall med underbuksa til mormor som smøring eller lignende, men vil i det fleste tilfeller bli avverget fra andre, eller at trådstarter selv kan vurdere å prøve eller ikke. Har trådstarter så lite kunnskap slik at han prøver det meste ukritisk er det vel han som bør vite at det finnes verksted med kompetente folk. Så selv om jeg ser poenget synes jeg også at det er veldig mange tråder her inne for tiden som er feilplassert og med sutter som topic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 utrolig vanskelig å lese måten du har skrevet dette på.. leste kun den første setningen før jeg hoppa over alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 oe ye sare kutte ke bache he... hahah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 hahaha harami:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå