jensemann23 Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 Har kjøpt 4-5 sett blinklys til E36 de siste åra. Det som skjer er at den pinnen på blinklyset (foran) knekker , så sklir blinklyset ut i bakkant og detter av. Har jo brukt en formue i blinklys. Må jo kjøre en halv tube sikaflex inni for å holde dritten på plass....
BMWtotti Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 Er ikke lykta som er feilmontert da? Så det blir mer press på blinklysa en normalt? Bare en tanke.
Gislius Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 Går og for at det er noe feilmontert, aldri hørt om lignende
Ullsokk Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 Sier jo seg selv da at blinklyset sitter i spenn, og da er det noen klaringer som ikke er helt som de skal være.
Tronstad Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 det er ikke noe ukjent fenomen at blinklysa på e36 / e46 detter av ! har ikke mistet mine egne selv, men har en kompis som mistet sitt på en e46 han hentet i england på vei hjem til norge, og mine driver og sklir utover, men jeg vet om det så jeg bare dytter de på plass igjen ! har forøvrig lest om folk som har opplevd og miste sine også
Bjørn 320 Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 Trur du må ha montert feil på eit vis, på min gamle E36 sklei dei ikkje ut på dei 5 åra eg hadde den...
Olelink Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 Regner med du mener blinklysene forran (som sitter fast i hovedlyktene samt en styrepinne i bak-kant). Er det orginale blinklys eller uorginale ? Er det ikke skinnene og/eller låsen på hovedlykta som skal holde blinklysene som er slitt/ødelagt da ? Aldri vært borti at blinklysene ramler av, og attpåtil så mange på kort tid. Ellers må det være som flere nevner at noe er feiljustert som legger ekstra belastning på festepunktene til blinklysene.
hao Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 Har samme problem selv. Jeg må selvfølgelig si at de ikke er feilmontert Problemet ligger i uorginale/dårlige lykter. Plastikken var så sprø at armen som sitter på hovedlyktene der du klipser fast blinklyset knakk da jeg satte på plass blinken før jeg monterte. Har ikke mistet de da de satt fast i ledningen hos meg Lyktene var fra hova.com Lurer på om det er forskjeller fra bil til bil når det gjelder plass og utforming rundt lyktene
danny91 Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 Jeg har samme problem... plutselig så merka jeg at ene blinlyset var helt borte.. da husket jeg at jeg hørte en liten klunke lyd på E6.. så vil anta at det ligger der fortsatt:p mine clips på bilen er knekt på vær side... den sitter enda på da den ene siden. men den andre siden har jeg kremt.. bare brukt hysing til å stramme opp blinklyset=/ er ikke noe stas. men bilen er så dårlig form at det er lite å redde... sparer bare opp penger til ny bil.
jensemann23 Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Skrevet Juni 4, 2011 festa det gjenværende blinklyset med masse tec 7 nå. Nå skal det aldri dette av mer!
Olelink Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 Husk at hovedlyktene kan flyttes ganske mye sånn at blinklysene utsettes for mindre påkjenning. Men billige/dårlige lykter hjelper ikke det heller.
danny91 Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 festa det gjenværende blinklyset med masse tec 7 nå. Nå skal det aldri dette av mer! etter mine erfaringer med tec7 på jobben, kan jeg love deg at så lenge du ikke holder deg utafor midten av oslo sentrum, vil det dette av iløpet av en ukes tid.
Bjørn 320 Skrevet Juni 5, 2011 Skrevet Juni 5, 2011 festa det gjenværende blinklyset med masse tec 7 nå. Nå skal det aldri dette av mer! Blir kjekt den dagen du må skifte pære
LarsBMW Skrevet Juni 5, 2011 Skrevet Juni 5, 2011 festa det gjenværende blinklyset med masse tec 7 nå. Nå skal det aldri dette av mer! etter mine erfaringer med tec7 på jobben, kan jeg love deg at så lenge du ikke holder deg utafor midten av oslo sentrum, vil det dette av iløpet av en ukes tid. Tec7 er etter min erfaring meget holdbart. Spoilerleppa på min E39 sitter kun i det og har sitti over ett år. Limt masse annet uten problem også. Bla. stort hull i en radiator.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå