Gå til innhold

Gs - Bildeler .

Daniel84
 Share

Anbefalte innlegg

Men Morgan sier vel egentlig at Bimmers medlemmer har rabatter hos dem også.

Er jo det spm som tråden er beregnet på..

Han svarer jo på spm til han over.

Men medlemsnummer har man jo ikke, så må i tilfelle bli brukernavn da?

Så da trenger man ikke være Bmwccn medlem for å oppnå rabatter hos Gs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja :) hvordan får men disse Rabattene via nettsiden?

+1.

Dette lurer jeg også på!

Denne rabatt ordningen, er det noe som har kommet i det siste? For jeg har snakket med 2 stk telefonoperatører på GS Bud som sa at det IKKE var BMWCCN rabatt, siden BMWCCN aldri sendte oppdaterte medlemslister til dere.

Hadde satt stor pris på om det kunne blitt presisert litt mer på den fronten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg svarte litt raskt på dette ... tenkte BMWccn her jeg ..ikke bimmers .

Tidligere så har vi etterlyst oppdaterte medlemslister fra BMW ccn slik at vi kan registrere opp medlemene og legge inn rabbatten til dere ....men den listen ser det ikke ut som de vil sende fra seg eller er mangel på lyst.

Så det er vel mest opp til BMW ccn om de vil gjøre dette eller ikke slik at dere får rabatt på nettbutikken også :wink:

Bare å mase på dem vi har bedt om listen tidl uten å få .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørst vel hvor populært det er å dele ut medlemslister til firma i hytt og gevær. Det står sikkert i EULA som en skriver under på at bmccn skal behandle infoen konfidensielt osv.

Et alternativ hadde vært at bmwccn hadde en medlemssertifisering på sin side slik at dere og andre firma kunne skrive inn navn og medlemsnummer til kunden og få opp "OK" eller "Ikke medlem".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vel nettopp problemet slik jeg forsto det. BMWCCN ville kun gi ut navn, men ikke adresse. (vanskelig å sende reklame til personer som ikke har adresse, og som er i målgruppen. De ville forhindre at GS og andre BMW pushere skulle sende reklame til de som ikke allerede er GS kunder.)

Hva skal til for at jeg får rabatt på min GS konto? Scanne inn kopi av medlemskortet og sende på mail? Få skriftelig kopi av mail fra BMWCCN at jeg er medlem?

GS priser seg ut om dagen for meg uten de 15%, noe som er synd mtp. leveringstidene som er best i klassen by far.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...