e30_joakim Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Hei ! i fjord før vinteren så satt jeg på coilover på e46en min , sedan. når jeg kjører på dumblete veier eller liggnende så kommer det en "knirke" lyd bak , alt av foringer er bra , har gått over dette. kan det være senkefjørene som ligger og " gnisser " slik at det blir en slik lyd ? eller kan det være fjørbenlageret ?
Ullsokk Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Endeleddet har ikke noe med bærearmen å gjøre sånnsett. Endeleddet sitter på indre styrestag/endeledd som igjen sitter i tannstanga. Endeleddet får du kjøpt som en egen del
e30_joakim Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Skrevet Mai 31, 2011 Endeleddet har ikke noe med bærearmen å gjøre sånnsett. Endeleddet sitter på indre styrestag/endeledd som igjen sitter i tannstanga.Endeleddet får du kjøpt som en egen del tror du har misforstått meg , det er ikke den på styrestaget å gjøre , men den som er på bærearmen , helt ytterst , den som fjørbeinet er skrudd sammen i bærearmen
Ullsokk Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Åja, gikk litt fort i svingen. Bærekula tenkte du på ? Ser ut som du må ha hele armen ja.
Thundercoil Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Fikk samme feilene selv. Hvis jeg skulle beholde bærearmen, men bytte foringer, bærekule osv. Så kostet nesten like mye å bare kjøpe helt nye bærearmer med foring/bærekule og kinpin, pluss nye bolter o.l. Kostet 1042 pr. stk. på koed.no For e46 uten m-pakke II -------------------------------- - Ikke xi modeller (4 hjuls trukne) - Ikke M3-Modeller Delenr. venstre: www8106 Delenr. høyre: www8107 Koed.no->handlekurv->skriv inn delenummer
e30_joakim Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Skrevet Mai 31, 2011 Bærekule heter det ja ! Det er den helt til venstre på bilde over , får man kjøpt den løs ?
Hansh Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Nei, må kjøpe hele bærearmen, men er ihvertfall relativt greit å skifte! Sjekk og om foringen nederst til høyre bør byttes når du først har det av. Risikerer å skade den i prosessen.
e30_joakim Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Skrevet Juni 1, 2011 Nei, må kjøpe hele bærearmen, men er ihvertfall relativt greit å skifte!Sjekk og om foringen nederst til høyre bør byttes når du først har det av. Risikerer å skade den i prosessen. den bakkerste som ikke er på bilde er allerede skifta
e30_joakim Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Skrevet Juni 7, 2011 ingen som har noen mistanke på hva det kan være ?
cubetito Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 www.bavauto.com har hd armer fra meyle med utskiftbare ledd om det er interessant å prøve:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå