Gå til innhold

Nokon som kjenner igjenn denne e34 535'en?

John90
 Share

Anbefalte innlegg

Den holdt jeg på og Kjøpe for noen år tilbake, satt m5 motor i den da, utrolig pen bil med riktig farge og interiør, angrer litt på at jeg ikke kjøpte den nå kjenner jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte den ifrå ein kar på bømlo. Virka ikkje som han veit so mykje om bilen. Men han hadde vist handla den ifrå ein på halsnøy. Som sikkert e even sjo. :)

Skulle jo tru at han som har bygd denne bilen er innpå her og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :D

Det var en kamerat av meg som byttet motor i denne bilen! Det er jo blitt mangen år siden,men er det noe spes du lurte på kanskje? Som du sikkert skjønner er det ikke erfarne bilbyggere som har gjort jobben, er en del elektrisk som kunne vært gjort bedre. Men den har stort sett startet og gått i alle år 8)

Gratulerer med mye flott bil for en (antagligvis) fornuftig slant med penger 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte berre på om motoren kom ifrå ein donorbil? om det eventuelt er nokon papirer på den. Km stand i den tid? Einaste eg ser e at dei har skjøyta seg inn på orginalstikket til 535 motoren. Sliter med at bilen fjusker veldi på tomgang og litt under gasspådrag. so lurer på om det e noko elektrisk som kødder det til.

Angående prisen so lurer eg på ka deko ville gjedd for ein slik bil? fekk med orginalmotoren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsomt, denna bilen der var d eg som fikk bygd opp, :) denna var d vike bil som fikk tak i, den var litt småskada, mykje småbulker osv, sto eit kjedli stoff interiør i den, fikk fatt i en kræsja m5, som dei tok alt av interiør fra, å tok ei heillakkering,. men da var detta en 535,trur i fikk overta denne i 2001/2002 solgte den etter 8 mnd t en kar nedafor bergen :) blei vel ombygd der til m5 i ettertid,;) i ga 150000 kr den gongen, men da var den dønn strøken:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler sterkt på at det foreligger noe dokumentasjon om donorbilen som motoren stammer fra. Han som byttet motor hadde ingen plan om å få dette godkjent i vognkort dessverre. Når det gjelder pris så vet jeg hva du gav for bilen, og du har ingen grunn til å føle deg lurt :wink:

Angående kmstand så var bilen gått ca 230.000km, og M5 motoren ca 220.000km da motoren ble byttet i 2004 om ikkje jeg sier feil. Så den er ikke brukt mye de siste årene :)

Den var litt nykkete og ugjevn ved pådrag da jeg og bror min hadde den også. Men vi brukte den lite og kjørte stort sett fint med den, så va la aldri den helt store innsatsen i å finne ut hva det var :roll: Men det er vertfall ikke noe kritisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

So fjuskinga har vore der sio bilen va so og sei ombygd? Trudde fyst det kunne være lmm. Men denne ser jo ganske ny ut og alle trådene er intakt på denne. Har vært skifta rotor/fordelerlokk, men ikkje plugger trur eg.. Ellers virker bilen ganske bra og eg er veldi fornøgd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...