Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 181
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hmmm, hva skjedde?

Syns du skrev tidligere at den skulle vinterlagres om 1 uke eller noe? Kjipt, men får vel igjen det tapte på forsikring tenker jeg :) Men spørsmålet er om du finner en original M3 som er like strøken som denne var da....

Skrevet

Huff, denne som var så strøken... Får du lov til å plukke noe deler da? Interiøret bl.a er jo rimelig spesielt.

Skrevet

Bildet er tatt noen dager etter kræsjen.. var en stugg punktering som var årsaken.

Stemmer godt at denne sku vinterlagres.. var bare dager unna lagring...

Kan legge ut bilder her, men er ikke noe koselige bilder akkurat..

0w3c6zvjblddecdb6pag.jpg

9oz0xndi18px9jeygkpq.jpg

0xc4ti3ertmre9njow19.jpg

yyeorynw5wfpnqvtslac.jpg

focjd558a3midhxrmsgv.jpg

n86xu9jy0i810xeabvup.jpg

2dkyqbvxxacxs6radcbf.jpg

rycqe63cpbp6zbifgqo4.jpg

Skrevet

Gikk bra med meg ja, men hadde heldig vis ingen passasjerer.. var litt av en smell faktisk..

Venter på avgjørelse fra takstmann... Vet ikke hva man skal håpe på engang.. vet ikke om den kan bli tilnermet like strøken som den var uansett hvor mye man retter...

Skrevet

kjipt med kondemnering av en så fin bil :( rammevangen på høyre side (sett forfra) er vel blitt godt trøkt?

Skrevet

Veldig kjipt syn, kondolerer! Håper du får en god ordning på det av en eller annen sort!

Viktigste er at det gikk bra med deg, biler kan erstattes i motsetning til liv:)

Lykke til!

Skrevet

Åh faen :( Dette var skikkelig ille. Nesten så hadde jeg hatt en M3 skulle du fått den veldig billig. Blir dårlig av å se sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...