Gå til innhold

Org.98 E36 M3 RIP. NY ///M-BIL I GARAGEN! Org.05 E46 M3

Anbefalte innlegg

• Svar 181
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal du absolutt modde en M3, så skulle du heller kjøpt en annen bil synes jeg :) Denne var så sinnsykt lekker som urørt orginalbil, at det er en skam i mine øyne å putte på det ene og det andre..

Hadde den vært litt "normalt" shabby, så hadde det plutselig ikke gjort meg noe, men dette var jo bortimot fabrikknytt å se på!

Jeg er vel selv en mod-freak av natur, men denne skulle jeg faktisk likt å hatt i garasjen som 100% orginal bil..

Men vi er jo alle forskjellige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Skal ikke modde bilen jeg, her er vel den groveste moddingen å sette på eisenmann eksos, noe jeg mener burde vært levert på alle ///M bilene.

Ellers så var nå dette med lykteglassene bare noe som jeg tror hadde vært "kult" å prøve. Fargen i glassene kvallifiserer seg neppe som modding:)) Har uansett bestillt meg helt orginale lykteglass, de gamle var brune i kjørelysglassene..

Et spm. til de som kan. Har fått opp blinkende oljeNIVÅ lampe (Ikke oljetrykk) i dashen noen ganger i det siste. Skjer KUN når jeg starter bilen ikke under kjøring. Har sjekka oljenivå på alt av olje i bilen, kjølevann osv. men finner ikke noe galt. Har misstanke om at dette er en nivå-sensor til motorolje, stemmer dette?

Noen som vet om denne bare kan renses eller om jeg bør kjøpe ny? Eventuelt, hva koster en sånn en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest litt gjennom tråden min ser jeg at det mangler noe bilde av motorrom.. har noen bilder jeg tok for noen uker siden.. :)

r2be1cwh6qq3k5w8futu.jpg

bkmjmy4l0jwu7r8ginkc.jpg

h29un0wc7jqldws9kj9f.jpg

+ et bilde fra bmw-treffet vi lagde til her i Tromsø for en drøy mnd. siden:) var vel totalt rundt 30 biler innom treffet.

Neste blir på bardufoss rundt 20.august for de som er intr. :)

slxn38xx6od7xnoj8yft.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har de siste to ukene etter jeg satt på ///M3-emblem på hekken merket mye rart i trafikken!

For det første gikk det bare noen dager før jeg for første gang ble stoppet av politiet.. Men det synes jeg bare var morro, da politimannen rett og slet bare digga bilen.

Det som ikke er så morro er alle de forbanna idiotene som finner det for godt å kjøre forbi meg på de merkligste og mest uhøvelige plassene! SPESIELT taxisjofører... Har flere ganger måtte bråbremse og svinge unna for ikke å bli most av kjøringen dems.. å når jeg hører steinspruten står i det de passerer fronten min får jeg lyst å kjøre forbi, stoppe dem å slite hodet fra resten av kroppen dems!! ARG... Hvorfor blir alle så oppjaga av å se ///M3 at de absolutt MÅ kjøre forbi, koste hva det koste vil.. Folk blir jo rett og slett helt GALE!

Vet det var en her inne som sa at dette kunne bli en av ulempene, å nå vurderer jeg faktisk å fjerne ///M3-emblemet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...