Gå til innhold

Org.98 E36 M3 RIP. NY ///M-BIL I GARAGEN! Org.05 E46 M3

Anbefalte innlegg

• Svar 181
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Beklager at det gikk som det gikk med dette nydlige eksemplaret av en m3.. Det er ikke en god følelse..

Denne bilen hadde sjel, å d er nok som noen sier ikke den beste løsningen å rette denne.

Ja, rammevangen er flyttet kraftig.. Faktisk er hele fronten flyttet ca 2cm til høyre, motor står skjeivt og bulken bak ved tanklokket er en settningsskade.. Ikke en eneste hel del i forstilling.. Alle orginale motorsport felgene er enten kantkjørt eller bøyd..

Takk for omtanken fra alle også. Hjelper å dele sorgen..

Sku bare ønske d kom en forvarsel før punkteringen.. Eller at jeg var litt mer oppmerksom, kanskje hadde den berget seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen har hatt kun en tidligere eier, og tidligere eier har virkelig tatt vare på dette gliset for å si det sånn! :D Tusen takk til Erland!! Nå er det min tur!

Også endte det slik da!! Uffameg, så uheldig og kjipt

EDIT: men du er ikke alene. Husker jeg kjøpte meg HELT strøken E34 M5 i sverige for noen år siden, som jeg importerte og kjørte i fjellveggen hjemme andre turen jeg kjørte den... :( Var også megatrist... Den fikk sjokkskader tilsvarende din.. ble skakk. Den ble tilslutt høgd, rakk aldri å få skilter på den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig trist lesing dette, men bra det gikk fint med sjåfør i alle fall! Akkurat det samme skjedde med meg tidligere i år, dekket sprakk og bilen snurra. Tenker bare i etterkant at det var flaks det gikk så bra! Krysser fingrene for at du får reddet bilen uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei, denne som var så strøken. Vet hvordan det er å kræsje en überstrøken E36 M3, heldigvis slapp jeg heldigere fra det enn dette, men bare flaks som avgjorde det. Utrolig trist å lese om dette. Hvordan skjedde det? Så det var punktering, men var det noe du kjørte på som punkterte dekket eller hvordan skjedde tingene? Bra det gikk bra med deg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal med tiden skrive en god og detaljert artikkel om hva som skjedde denne fredags kvelden..

Nå, for å gjøre dårlig nytt enda værre.

Til tross for at bilen var kanskje landets mest verdifulle 3,2 smg e36 blir denne kondemnert. Konklusjon fra takstmann: kondemnasjon :(

Beklager........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kondolerer!:/ Var utrolig fin den m3 din:/ Håper det ALDRI skjer min, selv om den ikke er tilnærmet strøken eller orginal m3. Men har jo blitt så glad i den så tror jeg hadde blitt utafor hadde det skjed meg:/ Men vi alle er glad for at det gikk bra med deg! Uansett hvor surt og J**** det er å miste en slik bil:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som ønsker må gjerne skrive hva de mener verdien av denne bilen var før kræsjen! ... blir sliten av å diskutere dette med taksmann.. ingen der som forstår hvor mye disse går for, og begynner blande inn listepris og alder... Noen som vet hva jeg kan gjøre?

Tusen takk for tilbakemeldingene, det er godt å se..

Morstan: Takk! .. Legg ut tråd om bilen din, vil gjerne se den! :) Du som har bygget eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...