olejørgen Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Jeg har blitt frastjålet is leppa på min 318is den var ny og hvitlakkert alpinweiss så hvis noen ser en sånn en i Drammens distriktet som kansje ikke hører hjemme der den står eller hører om noe så gi meg gjerne en tlf på 92025849. ikke det at det koster så mye men JEG HATER at noen rapper fra bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Jeg har blitt frastjålet is leppa på min 318is den var ny og hvitlakkert alpinweiss så hvis noen ser en sånn en i Drammens distriktet som kansje ikke hører hjemme der den står eller hører om noe så gi meg gjerne en tlf på 92025849. ikke det at det koster så mye men JEG HATER at noen rapper fra bilen min Trist... skjedde ikke dette for Ove Kvam også for noen år siden? Er isbil lepper veldig populære? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 alt som er andre sitt er som regel populært hos tyvene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 alt som er andre sitt er som regel populært hos tyvene... Hehe, ja er nok desverre slik. Får jo faen ikke ha noe i fred lengre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Visse folk er å blir tragiske! Gjøre seg til kjeltring for slike småting... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 husker det var, for noen år siden, tyveriraid på hvite blinklys på volvo 240....det er lavmål... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå