Bimmer740 Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 Ønsker å kjøpe høyre forskjerm til e38, (bilen er en 7 serie , 95 modell, så dvs at skjermen jeg trenger er før faceliften som kom rundt 97) ønsker ikke en skjerm med rust i, holder til i Oslo.
Robin L Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 jeg har en. men husker faktsik ikke om det er høyre eller venstre. trur ikke det skal være noe rust på den. er oxfordgrønn. kan sjekke og evt ta bilder om du vil ?
Bimmer740 Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Skrevet Juni 1, 2011 Edit; er fortsatt på leting etter en forskjerm, høyre side, dvs passasjersiden
Robin L Skrevet Juni 7, 2011 Skrevet Juni 7, 2011 du skal få min venstre billig hehe. sendte du pm til 740av da?
Bimmer740 Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Skrevet Juni 8, 2011 hehe, takk takk, kan sveise den utenpå den andre!! nei jeg sendte ikke PM til 740av, kom ikke så langt, bilen står i garasjen til et verksted og kan ikke stå der i all evighet så jeg krøp til korset og kjøpte en ny fra Veng, litt dyrere, men på lager og helt ny, så ble levert allerede idag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå