BMW-Coupe Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Bilen er solgt og gikk opp til Ålesund. Gi gjerne lyd om dere ser noe til bilen. Den var merkelig nok enda finere å se på da ny eier kjørte av gårde Tror jeg så denne i Molde forrige uke, grei lyd i eksosen! Me to! Herlig Prosche forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 haha, Elsk Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 Den porscha så jo super ut! Porscher har en tendens til så være enda råere i virkeligheten enn på bilder så jeg misunner deg virkelig der. Gleder meg til å se den m3'en rundt om her, er ikke så veldig ofte jeg ser sånne biler her Den er nok litt tøffere i virkeligheten, mye pga fargen. Formene og detaljene går litt mer bort på bilder da bilen er svart tøff bil ! hva slags treff er 22 august ? Tror det er BMW-BANEkjøring på Vålerbanen den helgen? Sikkert flere som kan bekrefte dette. Bilen er solgt og gikk opp til Ålesund. Gi gjerne lyd om dere ser noe til bilen. Den var merkelig nok enda finere å se på da ny eier kjørte av gårde Tror jeg så denne i Molde forrige uke, grei lyd i eksosen! Det var meget pen lyd i Eisenmann eksosen Gratulerer med ny boble Takker for det Bilen er solgt og gikk opp til Ålesund. Gi gjerne lyd om dere ser noe til bilen. Den var merkelig nok enda finere å se på da ny eier kjørte av gårde Tror jeg så denne i Molde forrige uke, grei lyd i eksosen! Me to! Herlig Prosche forresten! Takker:) haha, Elsk Gratulerer Takk for det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Nydelig bil du har anskaffet deg:) Savner du ikke kompressor m3n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Nydelig bil du har anskaffet deg:) Savner du ikke kompressor m3n? Takker for det. Og det var tilsynelatende fin bil du også hadde kjøpt deg... (helt til jeg leste igjennom tråden din). Lykke til mvh jon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå