Jørgen Lie Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Var det virkelig ikke EN ENESTE stakkar E30 med M-tech1 på det treffet???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Jo, den oransje fra Prærien-Racing, men han hadde sparkla bort rillene på frontfangern så jeg orket ikke ta bilder, haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2011 Var det virkelig ikke EN ENESTE stakkar E30 med M-tech1 på det treffet???? Prærien Racing som nevnt, og en ikke helt prikkfri cab (hadde hvertfall front og skjørt, mener jeg). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Var det virkelig ikke EN ENESTE stakkar E30 med M-tech1 på det treffet???? Prærien Racing som nevnt, og en ikke helt prikkfri cab (hadde hvertfall front og skjørt, mener jeg). Fronten min det, HE-HE. Noen som vet hvem det var? Skulle gjerne hatt kontakt med han ang. kjøp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skylines Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Winchester: Will try! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Skylines, takk skal du ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBTm3 Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 spotta dere tre idag. folk rundt meg trodde jeg fikk anfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skylines Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Ingen bilder av min e39 m5 da,,,den sorte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skylines Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Nei, har dessverre ikke det av en eller annen grunn:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Flere bilder av den E30`n med Warsteiner og motorsport lakkering da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Tore, er det film du har på inner lyktene dine ? Det stemmer Det var et flott treff, og det er iallefall helt klart hvem som er flinkest til å kjøre langt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selia Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Myye fint ! Dette var bare et helt utrolig bra treff ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Diiiiiigger e30 trioen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Tore, er det film du har på inner lyktene dine ? Det stemmer Det var et flott treff, og det er iallefall helt klart hvem som er flinkest til å kjøre langt! Ja vi så jo at du hadde kjørt langt når du gikk ned igjen med pokalen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå